default-header

Ik stel mij even voor.

Home Forums Even voorstellen Ik stel mij even voor.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #79600 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal.
    Ik ben Lao-tse, vrouw van (nu nog) 60.
    Gehuwd, 2 kinderen, 2 aangetrouwde kinderen en 2 kleinkinderen.

    Sedert een aantal jaar weet ik dat ik aortaklepstenose heb.
    Nu is de stenose dermate ver gevorderd dat ik een vervanging nodig heb.
    Ik heb alle vooronderzoeken al ondergaan en wacht nu op een oproep voor opname.

    Ik heb momenteel nog geen vragen.
    Maar misschien komen die nog en anders is het misschien fijn om na de operatie ervaringen uit te wisselen.

    #87321 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Welkom Lao-tse,

    Weet je al op welk termijn je geholpen word of zit je al te wachten op de afroep??

    Er zijn hier meerdere mensen die zo’n operatie hebben gehad..waaronder ook ik..

    dus heb je vragen..stel ze gerust!!

    #87322 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Dank voor je welkom.
    Volgens mijn cardioloog zou ik binnen vier weken geholpen kunnen worden.
    Het gaat het OLVG worden en op de wachttijdencheck alhier klopt die tijd wel.

    #87323 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ow..dat is inderdaad snel..spannend hoor…we duimen dat alles helemaal oke gaat!!

    #87324 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Ik heb inderdaad een vraagje.
    Ik ben sinds een paar dagen heel erg duizelig, lijkt met de dag erger te worden.
    Mijn bloeddruk is erg laag. Een systole van onder de 100 en een diastole van net boven de 50.
    Heb zelf een meter.
    Zou die duizeligheid met die bloeddruk te maken kunnen hebben en die bloeddruk dan weer met de slechte aortaklep?

    #87325 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    weet niet of je medicatie heb voor je hart..maar daardoor kan je bloeddruk te laag worden eventueel…en ja..van die lage bloeddruk kan je ook duizelig worden..

    maar als je nieuwe medicatie heb zijn soms ook de bijverschijnselen dat je de eerste twee weken last van duizelingen kan hebben..

    anders even contact met je cardioloog opnemen..misschien reageer je ergens niet goed op…

    #87326 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    De medicatie die ik heb, heb ik al jaren. Er is niets bij gekomen of afgegaan.
    Ik zal het dan maar aan de stress wijten 😉 Al voel ik me best erg rustig en kalm, je kan ook stress hebben zonder dat je het echt merkt.

    #87327 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    dat klopt…bij mijn eerste operatie was ik ook heel kalm..alleen als ik smorgens mijn haar borstelde..dan had ik hele strengen in mijn handen…puur stress…

    #87391 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Het wachten is best vervelend 🙁
    En ik zit pas op de helft van de verwachte wachttijd.
    Ik wil van alles doen, maar het is al snel teveel.

    Nou ja… ook deze periode is eindig.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Reageer op: Ik stel mij even voor.
Je informatie: