default-header

Ik ben nieuw

Home Forums Algemeen Ik ben nieuw

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80378 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo ik ben Paula ben 61 jaar. Sinds kort weet ik dat mijn aortaklep vervangen moet worden. Heb 4 kinderen en 6 kleinkinderen. Hoe neem je een beslissing om die openhartoperatie te laten doen. Mijn zorgen zijn dat ik het niet overleeft. En nu al me druk maakt of de kinderen het redden zonder mij. Ik had een eenoudergezin. En nu zijn de kinderen wel de deur uit maar sommige hebben moeite om hun hooft boven water te houden. Hoe pak ik dit aan. Is er iemand in zo n gelijke situatie. :laugh:

    #91480 Reageer
    Marilene
    Gast

    Hallo Paula,

    Lees net je berichtje en over je zorgen.
    En hoe moet het verder denk je…..
    Als de artsen het echt nodig vinden te opereren dan zou ik geen twijfel hebben.

    Na afloop knap je weer lekker op en kan je nog lang genieten van je kinderen en kleinkinderen.

    Mijn man is jong overleden en ik heb ook kinderen en kleinkinderen, dus ik begrijp heel goed dat het een heftige periode is.

    Toen ik 5 jaar geleden hoorde dat ik snel geopereerd moest worden, was er behalve de schrik..ook het besef dat het gewoon moest.

    En ik kan het nu mooi navertellen aan jou.

    Dan lukt het weer net zoals vroeger…lekker voor je kinderen en kleinkinderen te moederen!

    Hartegroetjes
    Marilene

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Ik ben nieuw
Je informatie: