default-header

ICD

Home Forums ICD ICD

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #78773 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Het is de bedoeling dat ik op 13 jan.2009 bij een onderzoek door een neuroloog een EMG
    moet ondergaan(electro-myografie).Ben sinds juni 2008 ICD drager en vraag me af of die stroomstootjes nadelig kunnen zijn voor de werkzaamheid van de ICD.Overigens heb ik gelukkig geen enkele angst over gehouden van de implantatie en en het dragen van de ICD.
    Ik kan alles doen, maar alles met mate, tot hout hakken voor de open haard aan toe.Heb echter gelukkig nog nooit een hartritme stoornis gehad ondanks m’n ernstige hartfalen.Bij voorbaat dank voor uw antwoord over de EMG.

    #82924 Reageer
    cambuur
    Deelnemer

    ik krijg binnenkort een icd en ik zie er wel tegen op
    wie kan mij er iets meer van vertellen
    bijvoorbaat hartelijk bedankt
    groeten cambuur.

    #82927 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hallo Cambuur,

    We zijn al een tijdje online en daardoor weet ik dat op meerdere locaties op ons forum en site adviezen staan hiervoor.

    Als u bijvoorbeld vanaf de homepage bij zoeken ICD invult vindt u een aantal hartverhalen van hartgenoten die een ICD hebben. Daarnaast verschijnen ook artikelen met deze inhoud. Dat verschaft aardig wat inside information.

    ook op het forum is een zoekfuntie. Met de woorden die u zelf noemt vindt u aardig wat. Ik zou hier een aantal links kunnen plaatsen, maar ik weet niet of dat precies is wat u zoekt.

    Groeten, Job

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: ICD
Je informatie: