default-header

Hartpatiënten met diastolisch hartfalen (HFpEF)

Home Forums Ik kom graag in contact met… Hartpatiënten met diastolisch hartfalen (HFpEF)

Tags: 

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #106232 Reageer
    Yexin Ye
    Deelnemer

    Hallo iedereen,

    Mijn naam is Yexin en ik zit in het tweede jaar van mijn master SUMMA (Selective Utrecht Medical Master) aan de Universiteit van Utrecht. Voor onze opleiding zijn we momenteel bezig met een project met studenten met verschillende achtergrond (biomedisch, medisch, technisch).

    Het doel van ons project is om een niet-farmaceutische therapie te bedenken voor patiënten met hartfalen (diastolisch hartfalen/HFpEF). Wij zijn zelf al aardig op weg met onze literatuurstudie, maar het zou voor ons heel waardevol zijn om daadwerkelijk een patiënt met HFpEF te spreken. Hierdoor zouden wij meer inzicht kunnen krijgen in het leven en de problemen van deze patiëntengroep en kunnen wij in ons project rekening houden met eventuele wensen.

    Mijn vraag is daarom of er personen met HFpEF bij Hartpatiënten Nederland open zouden staan voor een interview (± 30 – 45 minuten) met ons. Dit zou via een online bijeenkomst kunnen (Microsoft Teams, Skype, Zoom), maar wij zouden ook met twee studenten langs kunnen komen.

    Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn! Bij voorbaat dank!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Hartpatiënten met diastolisch hartfalen (HFpEF)
Je informatie: