default-header

Hartpatiënte en werk

Home Forums Hart- en vaatziekten Hartpatiënte en werk

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79918 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo iedereen,

    Ik heb al van bij de geboorte last van mijn hart. Heb inmiddels al 4 operaties ondergaan..
    Ben nu 23 jaar maar raar van zeggen ben ik nooit bezig geweest met het feit dat ik hartproblemen had…

    Nu heb ik een jaarhalf gewerkt en dit ging ten koste van mijn gezondheid…
    Zijn er nog mensen die op zo een jonge leeftijd al last hebben omtrent dit onderwerp?
    Ook zijn mijn vriend en ik van plan de grote stap te zetten naar het grote leven…
    Wat toch wel heel moeilijk is voor mij, want ik weet zelfs niet of zwanger zijn er ooit zal inzitten voor mij… 🙁

    Hopelijk kom ik via deze site eens in contact met mensen die hetzelfde meemaken zoals mij want velen weten niet hoe het werkelijk is om hartpatiënt te zijn en kijken er jammer genoeg op neer of noemen ze grof gezegd profiteurs…

    Hartje89

    #88878 Reageer
    chrisje
    Deelnemer

    Hallo..Je bent heus niet de enige hoor.Ik word er 36 en ben al 2 jaar op invaliditeit.je moet leren te genieten van de kleine dingen in het leven en geloof me,da gaat je lukken maar je moet eraan werken en het heeft tijd nodig.
    Ik ben geboren met een hartafwijking.Transpositie van de grote bloedvaten.geloof me,elke hartpatient heeft meer probleemkes met het ouder worden.We mogen al blij zijn dat de wetenschap al zo ver staan.
    Ik mocht geen kinderen hebben…Ik heb er 2..Ik moest kiezen,kinderen of werk…Allebei gedaan voor jaren!!Maar op een gegeven moment moet je naar je lichaam luisteren.
    Er zijn vele mensen die er geen begrip voor hebben.Niets van aantrekken!!Jij weet wat je voelt.Ik zeg het je,op het werk zal je niet van iedereen de nodige steun krijgen.Dan zit je hier goed 🙂 Als je wil praten,mail me maar.Mailadres staat op men profiel.
    Nog veel succes!!! :laugh:

    #89096 Reageer
    SophieVisser
    Deelnemer

    Hoi!
    Ik ben 20 jaar oud en ben er een dik half jaar geleden achtergekomen dat ik gedillateerde cardiomyopathie heb. (Hele verhaal staat op mijn profiel). Maar gelukkig gaat het stukje voor stukje iets beter. Ik zit 2 avonden in de week op school en kan helaas niet goed werken. Dit omdat ik van te voren niet kan bepalen hoe ik me voel. De ene dag lig ik de hele dag op bed, en de andere dag gaat het allemaal hardstikke makkelijk.
    Ik heb ook moeite met het hele zwangerschapsverhaal maar heb me er voorlopig bij neergelegd. Ik heb nog alle tijd en je weet niet wat ze in 10 jaar uitvinden waardoor het misschien wel mogelijk is, en dat is bij jou ook het verhaal! Je bent pas 23 dus je hebt in principe nog voldoende tijd.
    Meer moeite heb ik met de manier waarop mensen naar me kijken. Alsof ik me aanstel en er eigenlijk niet veel aan de hand is. Dat vind ik op dit moment heel lastig..
    Mijn emailadres is sophie.visser@hotmail.com, zou het leuk vinden wat van je te horen.
    Liefs sophie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Hartpatiënte en werk
Je informatie: