default-header

Hartkloppingen hoge pols

Home Forums Hart- en vaatziekten Hartkloppingen hoge pols

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #129057 Reageer
    Tulay
    Gast

    Hallo. Ik ben 46
    Wie herkent dit allemaal?

    Ik heb al jaren last van hogebloeddruk en hogeps. In jaren 3 keer cardiologie s onderzoeken gehad. Was onschuldige hartritme stoornis. Alles ging goed ik had geen last meer van hogebloeddruk enzo 1 jaar last vrij en dan kwam het weer terug.
    Maar laats 1 maand geleden plotseling wakker in de nacht met heftige borstpijm. Naderhand in de ochtend pas belde ik de dokter. De pijn was binnen 10 minuten al weg. Maar bleef hoge pols en hoge bloeddruk. 150-110 Ondertussen hebben zij de ambulance gestuurd. Ik met ze mee met hoge hartslag 220 per minut ben zelf ook van geschrokken. Maar na onderzoekn kreeg een een scan. Omdat ze dachten dat ik een longemboli had.

    Gelukkig maar niet was schoon. De vraag nu- ik had verhoogd waarde van d dimeer iemand vekend mee misschien? Was 2.03 mg. Moet 0.5 zijn. Is een waarde van de bloed met stolling of prop begreep ik. Volgende ochtend naar de huisarts en kreeg ik. Hartpillen en Cholestrol pillen. En naar mijn verzoek naar de carsio gegaan.
    Ik hoorde dat een van de kleppen niet goed sluitte. Ik wacht nog op de holteruitslag ben benieuwd duurt allemaal te lang. Ondertussen ateeds niet helemaal genezen snel moe en hartkloppingen. Pijn in de borst en rug niet heftig. Ik heb eer gistere een acite pijnbeanderige pijn gejaf tissen schouderbladen en foetsi pijn weg.
    Weet niet wat het was. Soms heb ik steken in me hart. Weet niet raad wat moet ik doen. Over 4 welen pas krijg ik de uitslag van de holter onderzoek. Hoop dat iemand bekend is met de klachten. Sorry voor de lange verhaal van mij.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Hartkloppingen hoge pols
Je informatie: