default-header

Hartartablatie Amphia Breda 17jr.

Home Forums Ritmestoornissen Hartartablatie Amphia Breda 17jr.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80293 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo ik ben Onur ik ben 17 jaar oud en ben dit jaar achter gekomen na onderzoek dat ik een hartritmestoornis heb (heb al ca. dik 3 jaar klachten). Ik wordt dinsdag 11 maart geopereerd d.m.v. Ablatieonderzoek via mn lies. Ik gebruik op dit moment bisoprololfumaraat elke ochtend innemen. Vandaag dus (vrijdag) wordt de laatste keer dat ik medicijnen moet gebruiken en dan dinsdag de operatie in de Amphia Ziekenhuis te Breda(iemand ervaring?). Ben heel erg zenuwachtig, omdat het toch over je hart gaat (motor van de mens) hoop dat alles weer goed komt en weer kan gaan voetballen wat ik weer zo graag wil doen. Wens me heel erg veel succes. Groetjes

    #91046 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Onur,

    17 Jaar en dan al ritmestoornissen? Komt het meer voor in je familie? Natuurlijk is zo’n ablatie spannend. Inderdaad, ze komen toch aan je motortje. Vertrouw op de kundigheid van de artsen.
    Ik hoop dat de ingreep je van je ritmestoornissen afhelpt en dat je weer volop kunt gaan voetballen.

    Heel veel succes!

    Hartegroet,
    Annemarie

    #91048 Reageer
    Onur58
    Deelnemer

    Heel erg bedankt! Ja me opa heeft ook hartritmestoornis, maar dat is dak weer een andere soort je hebt super veel verschillende ritmestoornissen. En mn oma uit Turkije heeft aders die verstopt zijn zegmaar bij het hart. Ik heb dit ook allemaal vertelt, maar blijkbaar niets erfelijks.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Hartartablatie Amphia Breda 17jr.
Je informatie: