default-header

Haperende hartbewakingsapparatuur (ECG)

Home Forums Diagnostische onderzoeken Haperende hartbewakingsapparatuur (ECG)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79720 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Dit bericht is me vorig jaar aan de aandacht ontsnapt…. dus hierbij plaats ik het bericht alsnog, want het is wel iets om rekening mee te houden bij het stellen van ecg-diagnoses in dit draadloze tijdperk en de toenemende hoeveelhed elektrosmog.

    (Er is vanmiddag in Brussel een protest tegen elektrosmog (voor vermindering van de hoeveelheid smog), waarbij ook een petitie wordt aangeboden :
    zie voor meer info: http://www.petition-electrosmog.be/sign.php?l=nl
    PS 18 nov: de petitie blijft nog doorlopen las ik naderhand)

    Nu terug naar nov 2010……

    Diaconessenhuis Utrecht heeft last van storingen
    http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/290704

    Met filmpje.

    [quote]Het Diakonessenhuis in Utrecht heeft veel last van een onbekende storingsbron. Volgens AD Utrechts Nieuwsblad heeft vooral hartbewaking te kampen met haperende bewakingsschermen.

    De schermen, waarop de hartritmes zichtbaar zijn, worden nu constant in de gaten gehouden door een extra verpleegkundige. Er is geen reden voor ongerustheid, zegt het ziekenhuis.

    Een speciaal telecombedrijf doet spoedonderzoek naar de straling. Het ziekenhuis heeft inmiddels een beveiligde verbinding toegewezen van het Ministerie van Economische Zaken.
    [/quote]

    Lees ook de reactie erbij…… over de mensen zelf op hartbewaking, omringd door zenders ….
    [quote]Het lijkt me dus geen pretje om als hartpatient daar in een wolk van straling te moeten liggen. Het hart zelf wordt immers ook aangestuurd door elektromagnetische stroompjes.
    In een aantal landen is het domweg verboden om digitale zenders te hebben bij zieken- en verzorgingshuizen, scholen en andere onderwijsinstellingen[/quote]

    Maar in Nederland mag het allemaal zomaar wel…….asbest werd in Nederland ook nog heel lang toegelaten, lang nadat het al bekend was dat het kanker veroorzaakte. Industrie wordt zo wel beschermd, en de gezondheid van burgers niet…..

    Groet,
    Lisa

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Haperende hartbewakingsapparatuur (ECG)
Je informatie: