default-header

handtekening

Home Forums Donor handtekening

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #78601 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder
    #83295 Reageer
    willem62
    Deelnemer

    hoop dat het je gaat lukken.

    succes ermee,
    willem62

    #84397 Reageer
    ilsjehammie
    Deelnemer

    Deze site behoeft mss iets meer uitleg om duidelijk te maken waarom je naar 2miljoenhandtekeningen.nl moet gaan.

    Ik heb mijn steun gegeven aan de campagne 2 Miljoen Handtekeningen. Het doel van deze campagne is de invoer van het Actieve DonorRegistratiesysteem (ADR). Met de invoering van dit systeem zullen naar verwachting de lange wachtlijsten voor mensen die wachten op een donororgaan aanzienlijk afnemen. Jaarlijks sterven circa 200 mensen en dat zijn er onnodig veel te veel.

    Bij deze zou ik jou willen vragen om de petitie ook te ondertekenen op de site http://www.2miljoenhandtekeningen.nl
    Mocht je eerst meer willen weten over de campagne of het ADR dan kun je al die informatie ook op de site vinden.

    Daarnaast het verzoek deze mail door te sturen naar al jouw vrienden om de campagne bij een groot publiek onder de aandacht te brengen.
    Namens de Stichting 2 Miljoen Handtekeningen, alvast hartelijk bedankt!

    Liefs Ilse

    #81670 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    bedankt ik dacht je klilk top de link en dan zie je vanzelf waar het over gaat.
    gr tjitske

    #81261 Reageer
    holtertje
    Deelnemer

    Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, Angelique. Niet niks wat jullie te verwerken hebben gekregen.
    Wel erg jammer dat je eerst langs zoveel wegen moet om zo’n rotbericht te moeten vernemen.
    Ik kan gelukkig niet over ervaringen spreken en derhalve ook niet over eventuele adviezen. Ik hoop dat je moeder de uitzondering op de regel zal zijn en er nog heeeeeel lang voor jou en je kinderen mag zijn.
    Liefs, Holly

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: handtekening
Je informatie: