default-header

Gehele dag ritmestoornissen

Home Forums Ritmestoornissen Gehele dag ritmestoornissen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79963 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Na de geboorte van mijn zoon heb ik een te snel werkende schildklier gehad, daardoor was mijn hart compleet op hol geslagen hartslag van 180 in rust met overslagen.

    Nu bijna 3 jaar later heb ik een dochtertje, ook na deze zwangerschap werkte mijn schildklier te snel en toen te traag en is nu weer gestabiliseerd.

    Echter heb ik enorm last van overslag en dubbele slagen… voorheen was dit in aanvallen. echter is het nu de gehele dag door. Ik blijf hieronder rustig echter begint het nu wel heel vervelend te worden, als het even gebeurd is het niet zo erg maar de gehele dag is zo vermoeiend. Ik heb het niet alleen in rust maar ook als ik gewoon bezig ben in huis.

    Het vreemde is vindt ik dat ik tijdens mijn zwangerschap totaal geen overslagen heb gehad, niet ééntje!

    midden deze maand ga ik naar de cardioloog, maar maak me wel heel erg zorgen!

    hoop dat iemand misschien hier zich erin kan vinden, maar ik weet niet zo goed meer wat ik ermee aan moet… 🙁

    #89052 Reageer
    micha1
    Deelnemer

    Hi tssh,

    Heb dit ook. Bij mij pas sinds anderhalve maand. Zie het bericht dat ik bij ritmestoornissen geplaatst heb.
    Wil best contact met je hierover.
    Ik stuur een pb.
    Sterkte

    #89053 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi Micha,

    om de een of andere reden krijg ik je 1e berichtje niet geopend. Ik zie ook dat dit anderen niet gelukt (?) is.

    Ik denk dat er ergens iets fout is gegaan. Kun je het nog een keer plaatsen?

    Hartegroet,
    Annemarie

    #89054 Reageer
    volhoudster
    Deelnemer

    hartendief schrijft:
    [quote]Hoi Micha,

    om de een of andere reden krijg ik je 1e berichtje niet geopend. Ik zie ook dat dit anderen niet gelukt (?) is.

    Ik denk dat er ergens iets fout is gegaan. Kun je het nog een keer plaatsen?

    Hartegroet,
    Annemarie[/quote]Mij lukt het ook niet.gr leny

    #89083 Reageer
    Nataschja
    Deelnemer

    Hoi,

    Ik had hartslag 160 in rust met extreem veel overslagen. Nu een stuk minder dankzij medicijnen.
    Ik heb een bericht gepost in hart- en vaatziekten met titel dilaterende cardiomyopathie.
    Misschien zijn er meer overeenkomsten.

    Groetjes,
    Nataschja

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Gehele dag ritmestoornissen
Je informatie: