default-header

Eventjes voor stellen.

Home Forums Algemeen Eventjes voor stellen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79634 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Goedemiddag allemaal,

    Ben priscilla kom uit den haag, en kom hier eigelijk op om beetje meer te weten te komen over hartfalen en hartritmestoornis.

    Mijn moeder heb sinds juni ineens last van hoge hart slag waar door ze in het ziekenhuis belande op ehbo met hartslag van 230. Na dat ze hier uit was ging het wel en bleef ze dat zenuw achtig gevoel houden voor haar gevoel van zeggen moeilijk uit te leggen hoe het voelt. In juni kwam ze weer op ehbo omdat ze weer last had van hoge hartslag en dat gevoel.
    Vandaag zijn we naar cardioloog geweest voor hartfilmpje en zagen ze hartritmestoornis. Mijn moeder denk zelf dat het niet der hart is omdat ze dat voelt, en meer denkt dat het met de overgang te maken heeft en dit ook heeft gelezen op het internet en de symptonen der van herkent. Sinds vandaag moet ze met zo’n kasje rond lopen om meer te zien of het ook in rustige stand is.

    Mijn vraag is, is het zeker een hartritme stoornis kan de arts ook gewoon verkeerd zien en dat het toch de overgang is want de arts was hier ook duidelijk van nee tis niet de overgang. En kan je der ooit van af komen.

    Ze krijgt nu ook verapamil 40Mg. Ze had hier voor tijdens de laatste bezoek in juni kreeg ze verapamil 120 Mg waar door ze ook misselijk werd en deze dus ook niet meer in nam. Mijn vraag ook is als ze nou die 40 Mg slikt zou de misselijkheid dan ook weg blijven omdat het dan minder Mg is.

    Wil graag over dit soort dingen meer te weten komen, door dat ik veel met me moeder heb mee gemaakt, en door dit ook beetje angstig ben geworden.

    Veel Liefs Priscilla

    #87497 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    Ik neem aan dat als de cardioloog aan de hand van een ecg constateerd dat ze een hartritmestoornis heeft,ze deze ook inderdaad heeft.
    Of dat dat vanuit de overgang kan komen geen flauw idee,de cardioloog weet dat vast wel.
    Overleg nog een keertje goed met hem,en vertel ook over je eigen angst.
    groetjes

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Eventjes voor stellen.
Je informatie: