Hallo iedereen,
Ik ben Leo (de Blaauw), 52 jaar en al een tijdje lid van dit forum maar nog niet heel veel gebruik van gemaakt tot nu alleen wat nieuws items gelezen.
Affijn nu toch maar eens een bericht posten en wellicht is er in deze community iemand met dezelfde ervaring als mij…
In Mei van het vorig jaar kreeg ik een hart aanval en werd ik met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en gelijk gedotterd. Na een paar dagen weer naar huis en begonnen met de hart revalidatie en ook het sporten weer opgepak, dat was er wat bij gebleven de afgelopen jaren zullen we maar zeggen 😉 Tot de corona stop deed ik 3 uur per week badminton en 1 uur fitnes training na da hart revalidatie en ook gelijk na het infarct gestopt met roken… ja ik weet het had best eerder gemogen maar goed.
Het wil echter maar niet opschieten met het herstel en vooral nog heel veel last van kortademigheid en dat ook dan niet eens bij inspanning maar ook gewoon als ik op de bank zit of op bed lig. Nog steeds niet aan het werk hierdoor en tsja dat is wel frustrerend. De cardioloog zegt eigenlijk tja meneer uw hart is er weer in orde ik ben klaar. Ik denk dan ja dat is mooi maar ik kan zo niet verder… Op mijn voortdurende vragen zijn er al wat zaken gewijzigd in de medicatie, andere betablokker, andere bloedverdunners etc en is de longarts ingeschakeld die mijn asthma medicatie weer heeft gestart. Maar niks lijkt te helpen…
Ik begin een beetje radeloos er van te worden en voel mij niet echt serieus genomen… wellicht is hier iemand met dezelfde symptomen met nog ideeen of gelijke ervaringen?
mvg,
Leo de `Blaauw