default-header

Even voorstellen

Home Forums Even voorstellen Even voorstellen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79298 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo, mag ik me even voorstellen, ik ben Wiesje en ik ben 62 jaar. Ik ben op 2 febr. jl met de ambulance vervoerd naar het ziekenhuis MCL in Leeuwarden omdat ik vreselijk benauwd, pijn op de borst, kaken en een hele droge mond had. Het ECG gaf een kleine afwijking aan. Bij de eerste hulp was mij bloed en foto goed dus de reactie was: u bent kerngezond ga maar weer naar huis.
    Aangezien ik ook astmapatient ben kwam ik een week later bij mijn longarts en die vertrouwde het niet. Toen doorverwezen naar de cardioloog en gelukkig nam die mijn klachten serieus. Na verscheidene onderzoeken kwam eruit dat ik een vernauwing had aan een van de kransslagaders. Op 7 april jl ben ik gecathereriseerd en toen bleek 1 slagader voor dik 80% dicht te zitten. Op 26 april zou ik een stent geplaatst krijgen, maar 14 april werd ik weer zo benauwd met pijn dat ik direct ben opgenomen op hartbewaking en op 15 april gelijk de stent gekregen.
    Gelukkig gaat nu alles prima en ben ik bezig met hartrevalidatie.
    Bij controle bij de cardioloog heb ik de catheterisatiefilm gezien van mijzelf en toen bleek er dat in de andere kransslagader ook al 4 vernauwingen zitten, maar dit is niet ernstig genoeg om stenten te plaatsen. We hopen nu dat het medicijnen stabiel blijft, maar ik vind het toch wel griezelig hoor./b]

    Gr. Wiesje

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Even voorstellen
Je informatie: