default-header

Ervaringen delen na Ablatie – hartritmestoornissen – vragen

Home Forums Ritmestoornissen Ervaringen delen na Ablatie – hartritmestoornissen – vragen

  • Dit onderwerp bevat 18 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door brandy.
4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #92262 Reageer
    Dochter88
    Gast

    Mijn moeder is nog extreem moe, Na 2.5 maanden. Ze kan niet veel doen op een dag . Daarna is ze uitgeput en moet rusten. Met sporten gaat de hartslag niet hoger dan 110/120 is dit normaal na 12 weken ablatie ?
    Super bedankt voor jullie verhalen mn moeder leest alles heeft er veel aan .

    #92282 Reageer
    Roland
    Gast

    Hoi Dochter88,

    Slikt je moeder nog een bètablokker?

    Groet,
    Annemarie

    #92448 Reageer
    Maantje93
    Gast

    hey dat kan hoor, er staat soms wel een half jaar voor de revalidatie, maar u moet 0ok weten dat elk hart en diagnose anders is. iemand met wpw is vaker na 1x ableren er van af dan als er onderliggende redens zijn. bij mij is het lastig ivm mijn familiere aandoening, het is een gen fout en dat gen kunnen ze niet uitschakelen waar door het alsmaar terug komt en komt.

    #92449 Reageer
    brandy
    Gast

    Hoi dochter,
    ik weet niet hoe oud je moeder is?
    Ik heb 4 ablaties gehad,en heb een pm voor chronotrope incompetentie (hartslag loopt niet/of maar iets op bij inspanning)
    betablokker kunnen ok hieraan bijdragen
    ik ben ook gauw moe en uitgeput,
    ook 5 maand hartrevalidatie gehad,en tot de conclusie gekomen dat piekbelasting voor mij niet goed is,krijg dan ook een onregelmatige hartslag
    ik had deze week ook een inspanningstest, zo,n 20 minuten fietsen van geen weerstand naar 70 watt, was helemaal op,hartslag is van 70 naar 80 gegaan…..ondanks dat ik een pm heb…
    maar jaren terug kon ik amper de trappers rond krijgen…
    mijn idee,leg het eens voor bij de revalidatie,het is volgens mij misschien verstandiger om te oefenen dat je in staat bent om rustig te kunnen wandelen,minimaal half uur was mijn streven (dan loopt de hslag bij mij wel op,maar nooit hoger dan 110,anders weer onregelmatig
    en thuis alle klusjes weer af wisselen met rust,zo kom je beter de dag door
    groetjes

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
Reageer op: Ervaringen delen na Ablatie – hartritmestoornissen – vragen
Je informatie: