- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 11 maanden geleden door maranes11.
- AuteurBerichten
- Bert WulmsDeelnemer
ben van de week naar de cardioloog geweest heb aan gegeven dat ik niet tegen hormonen blijk te kunnen spiraal ver wijderd is en dat we dus alleen met condoom doen en dat dat ook niet safe is
zegt de cardioloog
ja een zwangerschap en bevalling zal niet het probleem zijn maar naar die tijd
het kwam er op neer liever geen derde maar hele maal uit gesloten is geen antwoord op gekomen
dit ivm de complicaties ( klep verwijding en ritme stoornissen) was bij beide meiden ook al het geval niet gebeurd
maak me ook daar dus neit zo veel zorgen om maarze zegt naar mijn (o0ns ) gevoel niet waar het op staat
zo van het kan wel maar liever niet ik had gewoon willen horen
nou je gaat er dood aan of je hart gaat zo erg achter uit dus raden we je het af
ofja het kan nog wel
maar niet een van beide ben er behoorlijk van slag van
durf niet eens meer seks te hebben in de angst dat ik zwanger word
baal er van want de gyn de kinderarts de ggz en mjd hebben groen licht gegeven voor over een jaar of 2
deze mw had dat al na de bevalling van nynke gedaan inprincipemaar wat de reden voor verandering is ik weet het niet was ze niet duidelijk onder ik baal hier echt van ik ben echt stront chagie
RolandDeelnemerHallo Maranes,
kun je met je vraag/kinderwens niet terecht bij de klinische genetica?
Hartegroet,
Annemariemaranes11Deelnemernee mijn cardioloog heeft daar in het laatste woord omdat die mijn toestand kent
en wij blijken ook niet het gendragend type te hebben dus heb ik daar niets aan helaas - AuteurBerichten