default-header

Een genot om naar te kijken.

Home Forums Algemeen Een genot om naar te kijken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79596 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Subliem!!!Wat een perfectie!
    muziek stopt even en gaat weer verder, maar waar hangen die klokken aan?

    EN WAAR ZIJN DE STOELEN
    WAAROP DE DAMES ZITTEN TE SPELEN?

    verplaats jezelf even in een andere wereld

    http://www.youtube.com/watch_popup?v=6HfDeTVpinU&vq=medium

    #87292 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    bizar…geweldig spektakel moet ik zeggen..mijn man vond het ook wel wat..die keek even zijwaarts mee..dus die wilde de link wel even hebben..hihihihi

    #87295 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    Mijn dochter denkt dat er onzichtbare pootjes aan de witte broeken van die meisjes zitten……is dat zo ???????En dat die inklappen als ze gaan staan,maar voor de klokken heeft ze geen oplossing……..

    #87426 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Jouw dochter heeft zeker een punt. Persoonlijk zou ik zeggen dat er een soort prothese om de benen zit, die onder een bepaalde hoek blokkeren. daarnaast haakt de hak in de ondergrond, waardoor ze niet omvallen. Bekijk het moment net voor ze gaan zitten. dan zie je ze zoekend naar de vloer kijken. Waarna ze hun voet naar een bepaalde positie draaien op een specifiek punt plaats. En ondanks dat ze hun zit positie veranderen zitten ze telkens op hun rechterbeen. Die franjes om de schoenen zitten er niet voor niets 😉
    De klokken hangen/zweven hoogstwaarschijnlijk door een spel van magnetisme. Gezien het formaat zullen de magneten dan wel een trekkracht hebben van 200-300 kg. Jammer genoeg is het beeld niet scherp genoeg om te zien of er een soort hoogwaardige contra staalkabel vanuit de grond komt. Dan zou namelijk een kabeltje van 1mm doorsnee voldoende zijn. Gezien het metaal reflecteert en er lichten vanuit specifieke punten komt “verdwijnt” deze. De trucage om hele gebouwen te laten “verdwijnen” kan hier ook mee.

    Maar evengoed fantastisch 🙂

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Een genot om naar te kijken.
Je informatie: