default-header

Echo hart

Home Forums Ritmestoornissen Echo hart

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #92135 Reageer
    pijltje180
    Gast

    .

    #92136 Reageer
    pijltje180
    Gast

    .

    #92137 Reageer
    brandy
    Gast

    Hoi pijltje,
    ik heb geen bradycardie,echter bij inspanning geen hsl verhoging,
    En ondanks nieuwe pm ook niet bij bijv fietsen bij fysio,en dan net als jij wanneer hartslag wel verhoogd krijg ik overslagen
    ik had een pm toen voor boezemfibr,gelukkig bij laatste ablatie is dit gestopt
    nieuwe pm werkt dus niet optimaal helaas
    ik heb pijn tussen schouderbladen bij bijv fietsen
    een nucleaire scan kan evt. zuurstoftekort opsporen in de hartspier
    omdat ik geen inspanning kan leveren kreeg ik een medicijn ingespoten,moest vanuit het niets enorm hijgen,en was daarna erg moe,ondanks dat het maar 1 minuut geduurd heeft
    verpleegkundige gaf aan dat ik eigen hartritme had,vind ik heel raar,want dan heeft de pm niet ingesprongen?
    heb nog steeds geen afspraak voor de uitslag
    ps mijn echo was ook goed,maar omdat ik al vaker had aangegeven pijn te hebben kon get volgende de cardioloog zo zijn dat de pm te laat inspringt en dat ik toch last kan hebben van iets zuurstoftekort
    kan nu niet terugkijken ,maar je hebt dus ook een pm?is deze dan wel goed qua instellingen?

    #92138 Reageer
    brandy
    Gast

    Ps ehhh dus jij hebt geen pm? bij een hartslag in rust van 35?
    en hoe dan bij inspanning? ik heb jaren rondgelopen met een pm voor boezemfibr,terwijl ik sss heb! En dus ook al die jarn extreem moe,en kan geen inspanning leveren…

    #92139 Reageer
    pijltje180
    Gast

    .

    #92140 Reageer
    pijltje180
    Gast

    .

    #92141 Reageer
    brandy
    Gast

    Als ik jou was zou ik idd voor een 2nd opinion gaan,
    ik snap,denk ik,een klein beetje waarom de cardioloog je vergelijkt met een topsporter,zij hebben meestal een (iets) vergroot hart,maar dat hart knijpt wel heel goed damen,en kunnen hierdoor de inspanning leveren,zoiets moet het zijn,google daar maar eens op
    een cardioloog is idd niet onder de indruk van vessen en extrasystoles,terwijl het wel enorm beperkt,en dat de hele dag door
    google ook eens op sss,lijkt erop dat jij dat misschien ook hebt?ben natuurlijk alleen maar ervaringsdeskundige,maar een cardioloog zou meer zijn best moeten doen dunkt me
    verhoging van betablokkers kan er idd voor zorgen dat de ritmestoornissen verminderen,of dat je ze minder voelt
    8 maand thuis zitten en geen ene r**t verbetering is niet goed,
    zal uitslag hier wel doorgeven
    groetjes

    #92150 Reageer
    pijltje180
    Gast

    .

    #92151 Reageer
    brandy
    Gast

    Pijltje,
    je krijgt dus medicatie voor de hartoverslagen,maar niet voor de bradycardie
    hoeft ook niet altijd,wanneer er goed mee te leven is,en je geen klachten hebt
    had je voor de overslagen een te lage hartslag of zijn de klachten op hetzelfde moment onstaan?
    Misschien is een pm dan voor jou ook een uitkomst mocht de medicatie niet goed aanslaan?

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
Reageer op: Echo hart
Je informatie: