1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Inmiddels is het vier maanden geleden dat ik werd geopereerd. Opnieuw zit ik nu volop in de onderzoekfase. De vraag is of de operatie wel het gewenste effect heeft gehad.
    Kort na de operatie kon ik weer relatief veel en ging ik met sprongen vooruit maar nu, sinds 7 weken ga ik achteruit. Ik heb weer last van aginapectoris achtige klachten, mijn conditie is slecht en kom bij iedere inspanning lucht te kort, zelfs het praten kost mij soms moeite.
    Ik heb inmiddels twee keer een 24uurs bloeddrukmeting gehad en de medicatie is weer aangepast om e.e.a. onder controle te krijgen. Vaak denk ik, zit niet te klagen maar wat is dat is en baal er enorm van. Men overweegt, na alle andere onderzoeken, om weer te katheteriseren maar ik heb er bijzonder weinig zin in. Revalideren kost tijd dus er is nog voldoende hoop. Ik woon buiten met paarden en honden en zij zijn voor mij de therapie, de revalidatie in het CWZ vond ik te kort en met weinig resultaat. Tijdens de revalidatie bleek mijn bloeddruk veel te hoog en via dit gegeven werden weer vele onderzoeken opgestart. De komende weken moeten dus uitwijzen wat er nu weer aan de hand is.
    Bi9j het oner de tong leggen van een half tabletje isordil, breekt het zeet mij uit, ben duizelig en voel mij honds en honds beroerd.
    Met roken ben ik al acht maanden geleden gestopt en nu moet ik nog afvallen, lijkt mij moeilijker dan stoppen met roken.
    Toch zoek ik gezelligheid en wil vooral positief blijven maar die verdomde conditie.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: bypass, wel of niet gelukt, terugval en dan?
Je informatie:

bypass, wel of niet gelukt, terugval en dan? - Hartpatiënten Nederland
dinsdag 16 oktober 2012
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Marly
Donna
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.