default-header

Ben er weer.

Home Forums Algemeen Ben er weer.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #79655 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hoi, ben ik weer.
    Donderdagmiddag thuis gekomen.
    Operatie zeer goed geslaagd.
    Al viel het me wel zwaar tegen, misschien iets te licht over gedacht.
    Maar volgens de artsen ben ik er zeer snel bovenop gekomen.
    Longen waren snel weer op peil, weinig of geen verstoringen van het hartritme gehad.
    Nu nog veel pijn van de borst wond en snel moe. Maar de verlammende vermoeidheid van voor de operatie is weg. Dus hartje doet wat het doen moet.

    Nu het traject van trombosedienst in en revalidatie.
    Komt dus helemaal goed.

    #87540 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi Lao-tse,
    Wat fijn dat je het goed doorstaan hebt. Nu elke dag een stapje vooruit!
    Een voorspoedig herstel gewenst, groetjes van Annemarie.

    #87541 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Fijn om te horen dat je weer thuis ben…trombose dienst kan je de eerste tijd thuis laten komen hoor..en de revalidatie is pas na zo’n 6 weekjes..hihihi..

    maar doe lekker rustig aan…want je borstspiertjes hebben een aardige duw gekregen..

    Beterschap….!!

    #87542 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Na zes weken pas?
    Wow.
    Ik dacht dat het eerder moest.

    Dinsdag heb ik een gesprek bij de trombose dienst.
    Mijn lief heeft 2 weken vrij dus die kan mij rijden.
    Daarna zullen ze echt bij me thuis moeten komen want dan mag ik nog niet zelf auto rijden en fietsen.
    Raar dat je wel met openbaar vervoer mag, zo’n bus lijkt me ook niet ideaal en als er geen
    zitplaats is moet je aan een paal vasthouden wat me toch niet echt goed voor het borstbeen lijkt. Dus ik weiger met de bus te gaan.

    Ik slaap nog wel veel en dat is best lekker eigenlijk. Zal van wel vanzelf minder worden.

    #87543 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    pas nadat je borstbeen genezen is…dat is dus die zes weken dan mag je revalideren..het enige wat je nu wel mag doen is rondjes lopen..om wat basisconditie op te doen..

    ja..heb ook bewust nooit in de drukte in de bus en/of tram gezeten..want dat was ook mijn grote angst…

    tja..als je uit het ziekenhuis komt moet je smiddags nog veel rusten …en je narcose eruit slapen..hihihihi…

    Dus doe lekker rustig aan…want net uit het ziekenhuis denk je…oh..dat kan ik wel weer..maar valt zo zwaar tegen..je stelt nog geen drol voor..hihihih..

    Dat had ik in ieder geval bij de eerste keer…bij de tweede was het al ingecalculeerd..

    #87544 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Rondjes lopen zal ik volgende week gaan doen.
    Eerst even wennen aan het thuis zijn.

    Dat slapen… zo heel goed slaap ik nu ook weer niet… zoals de meesten heb ik moeite met op de rug slapen en word ik vaak wakker van de pijn.
    Maar dat zal ook wel steeds beter gaan.
    Ga dus wel bewust even een tukkie doen ’s middags.

    #87549 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    nee in bed was dat ook moeizaam..omdat ik persé op mijn zij wilde liggen..
    maar ik heb juist waanzinnig lekker op de bank geslapen..steun in de rug van de rugleuning van de bank…en dan ging het goed….daar heb ik menig uurtje op vertoeft kan ik je vertellen..whahhahahha..

    #87550 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Ik heb gelukkig een bed waar je het hoofd en voeteneind omhoog kan zetten.
    Dat werkt ook heel fijn.
    Ik slaap dus wel, maar niet lang achter elkaar.
    Heb gelukkig wel goede pijnstillers.

    Maakt niet uit waar je slaapt of hoe, ALS je maar slaapt. Is het grootste deel van de genezing.

    #87551 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    dat is handy als je wel op je rug kan slapen..maar ik kan zo niet slapen…dus ik moest op mijn zijkant…en dat doet auw auw auw..whwhahhahaha..en in bed dan mis je wat steun in je rug dan…en dan is de bank ideaal..vooral voor je middag tukkie..

    maareh..pijnstillers??…ik kreeg of mocht alleen paracetamol…en dan kan je net zo goed niets slikken…

    #87552 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Ik heb na de operatie een paar keer geniest, je snapt wel dat je dát niet wilt.
    Daardoor verse aangroei van het bot geforceerd.
    Nu mag ik een poosje tramadol gebruiken.
    Slaap je ook nog iets beter van.

    Toch helpt mij paracetamol ook wel, maar vooral de combi.
    Ben nu trouwens wel aan het af bouwen, nu alleen vannacht, proberen hoe het morgten voelt.

    #87943 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Even een update.
    Ik dacht weer aan hartgenoten toen ik een berichtje in mijn mailbox kreeg dat ik een PM had.
    Heel fijn te merken dat er mensen zijn die je niet vergeten, ook al was ik hartgenoten een beetje vergeten.

    Dat geeft alleen maar aan dat het heel goed met me gaat.
    Heb intussen nog wel een galblaasoperatie ondergaan, Galblaas speelde teveel op.
    Maar verder gaat het geweldig.
    Ik loop en fiets weer, ik werk ook weer, kortom… het gaat toppie!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Reageer op: Ben er weer.
Je informatie: