default-header

Babbelhoekje

Home Forums Algemeen Babbelhoekje

7 berichten aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
  • Auteur
    Berichten
  • #87399 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Moet je echt eens doen Nel…het is daar prachtig …

    Drente is ook leuk..dierenpark Emmen is niet zo groot maar wel leuk…ben er in 2001 diverse malen geweest..

    ach..er zijn ook zat mooie dingen in ons kikkerlandje..hihhi..

    zelfs in je eigen stad…hier in Rotterdam heb je een eiland..wat deel ligt onder de van Brienenoordbrug…het heet ook van Brienenoord-eiland…
    daar hebben ze een getijden gebied gemaakt..en nu ook een moerasgebied…stukje natuur in de stad..echt leuk om te zien…

    Verder hier een paar km vandaan de Rhoonse Grienden…waar vele knotwilgen staan..met allemaal minidijkjes waar je doorheen kan wandelen..uiteraad ook getijden…echt heel bijzonder…

    #87403 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Wij zijn ook meer dan eens in Drenthe geweest. Ik vind het een prachtige provincie en er is genoeg te doen; van archeologische zaken tot inderdaad de dierentuin. We gaan er beslist weer naar toe. Het is ook zo lekker dichtbij vergeleken met het buitenland. Wij zaten van de week 7,5 uur in de auto. Ik kan me leukere dingen voorstellen.

    #87404 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Zwarte woud is heel mooi. Ook vaak heel zonnig en warm. Wij zijn daar een aantal keer geweest.

    @Bulldogsrotterdam, Ik hoef ook niet persé naar een warm land hoor.
    Of vliegen mag valt t.z.t. altijd te vragen.
    Voorlopig kijk ik niet verder dan tot de operatie.
    Het valt nog te bezien hoe ik me dan voel.
    Hoe snel mijn lichaam en hart went aan de nieuwe situatie.
    Dus de belangrijkste vraag zal dan zijn wat ik wil.
    Ik zie wel.
    Maar ik denk dat de behoefte om even ‘eruit’ te zijn best groot is.

    Ik ben wel heel blij dat we dit jaar nog geen boeking hebben gedaan, scheelt weer anulerings gedoe.

    @ Kelly Kathleen, Vaak is een korte vakantie net zo effectief als een langere. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit, toch?

    #87407 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Verleden jaar zijn we naar Frankrijk geweest..de Vogezen…zo’n 600 km…dus net goed te doen…geen gejakker..op het gemakkie…

    een prachtige appartement gehuurd met nederlandse eigenaren…de vrouw..spreekt ook goed frans..scheelt als er wat aan de hand is…

    hier de link…prachtige omgeving om te lopen en/of te fietsen…verder genoeg bezienswaardigheden

    http://www.indevogezen.com

    #87409 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Klopt, het hoeft helemaal niet zo lang te duren. De dagen dat je eruit bent, maken meer indruk en lijken langer te duren. Vroeger gingen we altijd drie weken. Dat werden dan ook relaxvakanties die vnl. uit rondhangen en bruin worden bestonden. Maar het gemis van de huisdieren woog zwaar en daarom hebben we op een gegeven moment een stacaravan gekocht en konden we tijdens de vakanties en weekenden onze huishouding verplaatsen.

    Marjolein – ik heb de link opgeslagen. Het ziet er geweldig uit en hondjes zijn toegestaan. Had jij die van jou allemaal mee?

    Groetjes,

    Suzan

    #87413 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    nee..wij hadden geen honden mee genomen..vijf is ietwat te veel..hihihi..

    maar ze zijn gek op dieren..hebben zelf een schat van een hond Bobby…diverse katten..en geitjes…dus af en toe leende Danny Bobby om met hem te wandelen…we zijn daar twee weekjes geweest..echt super…

    maar als we weer een hond of twee hebben zouden we ze wel meenemen…

    tis een echte aanrader hoor Suzan…als er problemen zijn..ze gaat zelfs mee naar de dokter om voor je te tolken…en toch wel handig als je wat heb ineens in de vakantie met onze lichamelijke conditie…

    #87415 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    De eerste keren dat wij na de harttoestanden weg durfden was het ook na een gedegen voorbereiding op ziekenhuizen in de buurt. Ik ben al twee jaar ziekenhuisopnames-vrij dus ik krijg steeds meer vertrouwen. Ik begin het zelfs vreemd te vinden dat ik al zo lang niet in het ziekenhuis ben geweest. Ik ben er nu helemaal op voorbereid: extra mooie nachtponnen en ochtendjas. Die had ik dus mee op vakantie 😉
    Dat deze mensen Nederlands en Franstalig zijn, is inderdaadn een heel veilig idee. Ik ben nogal bijgelovig op gezondheidsgebied van mens en dier en mijn ervaring is dat wanneer je je voorbereid hebt op evt. complicaties dat die dan dus niet gebeuren.

    Groetjes,

    Suzan

7 berichten aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
Reageer op: Babbelhoekje
Je informatie: