default-header

Babbelhoekje

Home Forums Algemeen Babbelhoekje

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
  • Auteur
    Berichten
  • #87343 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dat is juist wat mij zo verontrustte. Toen ik de medicijnencombinatie noemde zei hij dat men dit gedacht had maar dat dit niet zo was.
    Ik kom er niet meer op terug. Ik heb overal de melding ervan geplaatst, ook bij de instantie die met de apotheken in contact staat. Als een cardioloog toch deze combinatie voorschrijft dan kan een apotheek alarm slaan.

    Groetjes,

    Suzan

    #87348 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    lieve groetjes,Nel

    #87380 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Ik ben er weer hoor. We waren een weekje op vakantie.
    We hadden het uitstekend, leuk huisje, prachtig weer, gezellige terrasjes etc. en omdat ik me eigenlijk weer gezond voel, valt het af en toe niet mee te accepteren dat ik dat niet ben. We hebben een archeologische wandeling moeten afbreken omdat ik echt niet meer kon (het was te heet) en ook het altijd moeten denken om de hoeveelheid vocht is extra irritant wanneer je eens wilt genieten.
    Sorry dat we het slechte weer dat blijkbaar achter onze auto hing mee naar Nederland hebben gesleept.

    Groetjes,

    Suzan

    #87381 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Zo te lezen heerlijk genoten….ja..pas als je intensief dingen ga doen dan merk je dat je toch iets mankeer..dat had ik verleden jaar in Frankrijk in een giga kasteel…met vele trappen …schitterend..maar ik was echt op ….en kan je zeggen dat ik dan niet echt gezellig meer ben…whahahhahah…

    maareh..je had toch mooi weer met je weekje??..of kwam je deze buien onderweg tegen..hihihihi…en zijn ze als verstekeling met je mee gereist??

    #87382 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Het leek net alsof we voor het slechte weer uitreden maar op de buienradar zie je juist dat de buien vanaf de zee komen. Dit weer nu is wel exceptioneel, het lijkt wel herfst. Het was in Duitsland alle dagen zodanig warm dat je niet al te lang in de zon wilde en kon blijven. Ik gebruikte een echte sunblocker en toch ben ik rood uitgeslagen. Niet verbrand maar wel een reactie van het zonlicht omdat ik Cordarone/amiodaron (tegen ritmestoringen) gebruik.

    Vorig jaar heeft mijn cardioloog gezegd dat ik met dit middel mocht stoppen. Het geeft nogal wat nare bijwerkingen en en risico’s dus ik ging enthousiast aan de slag. Ik mocht beginnen met twee dagen, het weekend, zonder en de weekdagen met. Het tweede weekend ging het al fout dus ik ben maar weer snel terug gegaan naar de oude dosering. Maar, gezien het succes van het minderen met de Ascal, de derde poging gaat al een aardig tijdje goed, denk ik dat het minderen met amiodaron m’n volgende project moet worden. Iedere pil minder is meegenomen.

    Ik ga zo mijn foto’s van het weekje bekijken en wanneer er wat aardigs tussen zit, plak ik er hier ook eentje.

    Groetjes,

    Suzan

    #87383 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    ha Suzan ,heerlijk dat je weer thuis ben,dat vind ik altijd .Het is leukom weg te gaan ,maar ook weer heelijk om thuis te komen.

    Het is toch altijd afwachten hoe het gaat op vakantie,denk ik,jammer he dat je dan zo je beperkingen weer voelt!

    Je ziet dat we goed op Nederland gepast hebben,nou ja op vandaag na dan,het is hier in Katwijk heftig!!!!!!!Dick heeft me naar m,n werk gebracht ,fietsen ging echt niet.Het is wel eens lekker als het slecht weer is ,we konden mooi de achterstanden inhalen en de winkel ziet er dan weer prima uit!Maar ik hoop toch wel dat het morgen ietsje beter is.

    groetjes,Nel

    #87385 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dus ook met je werk heb je je beperkingen. Vooral wanneer het in Nederland in de zomer noodweer is. Dat kan je echt niet op de fiets trotseren. Ieder nadeel heeft zijn voordeel – weer lekker wat achterstanden weggewerkt.

    Ik ben nog niet klaar met de foto´s maar de meeste emailtjes die ik moest lezen, heb ik nu wel gehad. Nu nog een deel van de beantwoording én mijn triller uitlezen waar ik in de vakantie aan ben begonnen.

    Truste,

    Suzan

    #87386 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    slaap lekker,luisterend naar de regendrupels,liefs Nel

    #87390 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Welkom terug, Suzan.
    Heerlijk even er tussen uit geweest dus.
    Dit jaar zit een echte vakantie er voor ons niet in.
    Misschien een weekje naar Arcen of zo. ook lekker.

    #87393 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Nix mis met Arcen hoor..vind het ook een prachtig gebied…de provincie Limburg..

    vooral de kasteeltuinen van Arcen…schitterend om daar doorheen te lopen…

    #87394 Reageer
    Lao-tse
    Gast

    Ah ik weet… nix mis met Arcen.
    Ben daar al eens geweest en heb het toen heerlijk gehad.
    Mij lijkt het juist heel fijn om na de operatie te gaan badderen in het thermaal bad daar.

    Geen idee of ik in september al kan of wil of mag vliegen, of ik dan weer in een warm land kan of wil of mag zijn.
    Dus zetten we de plannen voor een last minute gewoon in het vriesvak.

    #87395 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Wij gaan eigenlijk nooit langer dan een midweek vanwege onze huisdieren. Nu zes dagen Duitsland was al heel luxe voor ons. Maar ook thuis proberen we het vakantiegevoel vast te houden. Op weg naar Albert Hein kwamen we langs een terrasje van een van onze favoriete restaurantjes – waarom zouden we daar niet even neerstrijken? Dus gedaan en meteen ook wat zonvitamientjes opgedaan. Als straks het nare weer weer komt, moeten we er tegen kunnen.
    Ik ben al wat opgeschoten met m’n foto’s maar er staat nog niets op mijn site (voor de ongeduldigen).

    Groetjes,

    Suzan

    #87396 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    dat is zo na te vragen Lao-tse, weet alleen dat je met je lidteken alleen niet in de zon mag zitten..kan pijnlijk zijn vooral omdat het zeer gevoelig is in de zon..je moet het zelfs afgedekt houden..

    #87397 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Duitsland heeft ook hele mooie streken, ik ben wel eens in het zwarte woud geweest vond ik ook schitterend..en een hoop te zien…ook niet helemaal onbelangrijk vind ik altijd..

    #87398 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    hallo allemaal,wat heerlijk dat het zonnetje er weer was vandaag!

    wij gaan de laatste weken van aug.weg,we blijven in Holland ,ik vind het nog een beetje onzeker om te vliegen,mischien volgend jaar.

    Of weer naar Duitsland,we zijn daar heel veel geweest met de tent,met alle kinderen ,soms met aanhang ,vriendjes,kennissen en soms samen,ik vind het daar heerlijk,lekker groen enzo.

    we gingen meestal in het voor of najaar naar Griekenland of Portugal of Turkye.Maar we vinden het ook heerlijk om nu naar Drente te gaan,lekker eens rond kijken in de buurt daar,naar de dierentuin en we willen eindelijk nu eens een hunnebed zien en ook kamp Westenborg lijkt ons heel interesant,dus we hebben al een lijstje

    maar die kasteeltuinen,oooh dat lijkt me ook heel mooi,miscien wel wat voor volgend jaar ,wie weet?

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
Reageer op: Babbelhoekje
Je informatie: