default-header

AVNRT en 2e ablatie ?

Home Forums Ritmestoornissen AVNRT en 2e ablatie ?

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #91279 Reageer

    Ok….

    Ik moet ook misschien niets melden over zaken waar ik geen verstand van heb. Succes!

    #91281 Reageer
    kondor
    Deelnemer

    Hoi Ditendat,

    Dank je.

    Groet Kondor

    #91350 Reageer
    Chris2772
    Deelnemer

    Hallo allemaal,
    Inmiddels heb ik alweer een maand een reveal. Ik heb alleen nog steeds last van irritatie.
    En ze hebben het reveal al een paar keer uitgelezen en diverse dingen al ontdekt. Het is alleen nog niet ernstig genoeg om het reveal eruit te laten halen en er een icd of pacemaker erin te laten zetten. Daar wachten ze dus nog mee.
    Hoe waren al jullie ervaringen?
    Ook is mijn reveal al een keer verschoven.
    De arts en techniek hopen dat mijn reveal zich vast gaat hechten op den duur.

    #91351 Reageer
    kondor
    Deelnemer

    Hoi Chris,
    Bij mij is de reveal naar ruim drie jaar verwijderd. Omdat er tijdens een ritmestoornis veel storing optrad was het moeilijk om tot een diagnose te komen.Uiteindelijk bleek dat de meeste klachten werden veroorzaakt door boezemfibrileren en toch nog avnrt.
    Ben altijd nog blij dat ik de reveal heb laten zitten tot dat batterij leeg was. Vooral het laatste half jaar had ik veel klachten. Ben intussen middels PVI behandeld voor het boezemfibrileren. Daar ik de anvrt goed kan verdragen, laat ik daar voorlopig niets meer aan doen.

    Hartelijke groet,
    Annemarie

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
Reageer op: AVNRT en 2e ablatie ?
Je informatie: