default-header

Autorijden na katherisatie

Home Forums De jongere hartpatiënt Autorijden na katherisatie

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #90358 Reageer

    Het zal me wat. Zijn toon bevalt me niet.

    En wat maakt het uit? Iedereen mag hier zijn eigen ervaringen posten. Het is nogal makkelijk en zinloos om alles te vergelijken. En mijn ziekenhuis afkraken pik ik ook niet. Ik heb 2 hele goede ziekenhuizen! In Arnhem en Nieuwegein en binnenkort misschien Maastricht. Laat `animal` morgen maar halen, daarna mag hij dichtslippen. Ik klaag nooit over de zorg, iedereen doet zijn best en soms werkt het wel of niet. Het is nu eenmaal niet makkelijk een hartpatiënt te behandelen.

    Groeten,

    Ditendat

    #90359 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoe is het mogelijk dat een simpele vraag tot verwensingen leidt. Ik vind dit ontoelaatbaar en beneden alle peil!!! Het respect voor elkaar is ver te zoeken terwijl we allemaal hartpatiënt zijn en elkaar juist moeten steunen.

    #90360 Reageer

    In principe steun ik iedereen (ook dit forum) maar mensen die altijd negatief reageren mogen wat mij betreft de moord stikken.

    En nu weer on-topic het zal inderdaad wel veel uitmaken hoe ze je behandelen na een katheterisatie. Maar ik sta achter mijn 2 ziekenhuizen en mijn cardiologen. En ik heb lekker geen ritmestoornis nu!

    En zo is het!

    #90361 Reageer
    Lotje
    Gast

    @ een beetje van dit..enz….
    Ik zou je willen vragen niet weer beledigingen en verwensingen richting andere lotgenoten te doen. Ik dacht dat je dat achter je gelaten had nu je je weer wat beter voelt. Laten we aub elkaar met respect behandelen en dit forum niet verzieken.
    Laten we open staan voor wat de ander zegt. Er zijn inderdaad verschillende manieren van behandelingen. Als we naar de ander luisteren kunnen we daar iets van opsteken.

    Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag.

    P.S. De vraag ging niet over ritmestoornissen maar over autorijden na een katheterisatie.

    #90362 Reageer

    Ja en daar heb ik ook uit ervaring antwoord op gegeven. Laten we het maar hier bij laten. Ik ben het gewoon nooit eens met `animal`. Chagrijnig oude man. Laat hem stikken. Ik probeer gewoon mijn adviezen te geven. En die is alleen voor jonge mensen, punt uit.

    Fijne dag nog!

    Dit en dat

    #90363 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Van jouw ritme stoornissen kom jij nooit vanaf als je zo overal op reageerd.
    Zelfs in het verkeer kun je je ook al niet gedragen ,want je rijdt bij een verkeerslicht je auto total loss op je voorganger.
    De vraag ging hier over auto rijden na een hartcatherisatie ,is bij oudere of jongeren helemaal hetzelfde,en volgens mij heb je van beide geen verstand.

    #90364 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Oeps, dan ben ik waarschijnlijk te ‘oud’ en zal mijn heil ergens anders moeten zoeken. 🙁

    #90365 Reageer
    Eenbeetjevanditendat
    Gast

    Flikker toch op loser! `animal is wel op zijn plaats’

    Ik ga er niet eens op in!

    Doei doei!

    En nooit meer bemoeien met mij, Ik ben heel direct: krijg een vet hart stumper!!

    #90366 Reageer

    `krijg een vette hart sukkel` Ga je bypassen fixen en sterf snel. Ellendeling!

    #90367 Reageer
    Elsje
    Deelnemer

    Beste dit en dat….

    Moet dat nou echt zo die taal! Kunnen we alsjeblieft een beetje normaal met elkaar om blijven gaan? We leven in een vrij land, en discriminatie is hier verboden, en dat taalgebruik erg onvolwassen! Zoek hulp voor je problemen, maar vier ze hier niet bod op een mede-hartgenoot!

    Fijne zondag!

    Elsje.

    #90368 Reageer

    Nee, dat wil ik zeker niet. Maar altijd als ik wat post heeft iemand die zich ‘animal` noemt wel commentaar in een negatieve zin.

    Fijne dag verder allemaal.

    Liefs,

    ditendat

    #90369 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    En dan nog moet je als een volwassene respectVOL blijven. We hoeven niet allemaal dezelfde bloedgroep te hebben.

    #90370 Reageer
    Elsje
    Deelnemer

    Beste dit en dat,

    Animal wijst je niet als enige op je soms wat niet ter zake doende antwoorden. Probeer alleen gericht op vragen te antwoorden, en voor je eigen problemen gewoon hulp te zoeken. Het is zo jammer ze op deze manier te deponeren, en dan de sfeer op deze site daarmee verzieken. Sterkte!

    Elsje.

    #90371 Reageer
    Moderator
    Gast

    Beste Eenbeetjevanditendat, je taalgebruik op dit forum is niet volgens de richtlijnen. Je account is om deze reden geblokkeerd. Mvg, Hartpatiënten Nederland.

    #90372 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Hallo Mod,
    Gooi alle antwoorden hier toch weg en laat het antwoord van Animal op de vraag staan want dit klopt wel.
    Ziet je board er weer een stuk netter uit.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
Reageer op: Autorijden na katherisatie
Je informatie: