default-header

Alles rondom de mini-maze procedure -> ervaringen gevraagd

Home Forums De jongere hartpatiënt Alles rondom de mini-maze procedure -> ervaringen gevraagd

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80316 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Dit weekend met een Holter kastje gelopen. Vrijdag begonnen. En mocht geen extra sotalol slikken om hartritmestoornissen te onderdrukken dit keer. Vrijdag is de 48 uurs meting begonnen…. En vanochtend eindigde deze. Omdat mijn ritmestoornissen komen en gaan moest er wel een bewijs zijn. Vaak kon ik de ritmestoornis gewoon voorkomen met extra sotalol en zo niet….. Telkens als ik een ritmestoornis had de afgelopen tijd en ik nam een extra sotalol van 80mg of eventueel 2, dan was deze ook eigenlijk vaak weg net als ik het ziekenhuis binnenliep voor cardioversie. En kon ik direct weer gaan. Dus nu een 48 uurs meting met een holter. Vrijdag en zaterdag de hele dag sinusritme. Wat ik ook deed. Het bleef zo…. Tot zaterdagavond om 23u was ik voor het eerst blij met een ritmestoornis. En ik deed er dit keer niets aan om deze te onderdrukken. Ja een extra INR meting om te kijken of het veilig was. coaguchek gepakt INR -> 2.8 dus een diazepam en slapen maar. Dat ging best wel. In de ochtend om 9u liep mijn meting af en kon ik dus de ritmestoornis weer tackelen met 160mg sotalol. En nog geen uur later was deze weg. Nu heb ik dus voldoende bewijs om de operatie door te laten gaan. En ik ben nog steeds heel erg benieuwd hoe iemand die dit leest de mini-maze eventueel heeft ervaren. Ik vond katheter ablaties niet erg. En cardioversies al helemaal niet. Maar dit….. geen idee.

    Alvast bedankt!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Alles rondom de mini-maze procedure -> ervaringen gevraagd
Je informatie: