default-header

ablatie ff wachten

Home Forums Boezemdefibrilatie ablatie ff wachten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79611 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    ik ben 45 jaar en nu al 17 cardioversies gehad en nu op de wachtlijst voor een ablatie ik ben benieuwd als er mensen zijn die daar ervaring mee hebben en hoe het na de behandeling met ze gaat

    #87454 Reageer
    cseljee
    Deelnemer

    Ik heb op 7 juli een cryoablatie gehad. De operatie ( twee en een half uur) is me heel erg meegevallen. Geen pijn, Helemaal niet vreemd dat je gewoon bij kennis bent, terwijl de cardioloog bezig is. Twee mensen voor mij gingen een dag na de ingreep zo ongeveer zingend naar huis. Zo goed ging het met ze. Helaas kwamen bij mij na een paar uur de klachten terug. Er is me van te voren verteld dat dit kon gebeuren en dat je pas na zo’n drie maanden kunt zeggen of de ingreep geslaagd is. Afwachten dus maar, nu nog geen verbetering. Sterkte met jouw ablatie.

    #87493 Reageer
    Manuela93
    Deelnemer

    ik sta op de wachtlijst voor een longvene ablatie, de wachtlijst is 6 maanden in het lumc, ben nu 17 en op dat momment 18. ben ook benieuwd naar ervaringen mijn vader heeft het ook gehad en daarna en paar kleinen ablaties en een pacemaker.

    groetjes manuela

    #87495 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Bij mij was de wachtlijst van het Anthonius 3 maanden.
    De behandeling vorige week woensdag duurde circa een uur en was bij mij nagenoeg pijnloos. Volgende dag naar huis en alleen ’s avonds wat moe. Tot op heden geen hartritmestoornissen meer gehad.

    #87517 Reageer
    happylil
    Deelnemer

    Ik heb een ablatie ondergaan in november vorig jaar.
    Duurde 7 uren maar wel met resultaat.
    Ritmestoringen zijn stukken minder geworden, hoef minder medicatie te slikken.
    Had helaas wel een per ongeluk aangeprikte slagader waardoor een fistel in de lies is ontstaan, doch deze is spontaan genezen.
    De behandeling viel ondanks de duur wel mee bahalve het ableren zelf, dat deed bij mij ondanks de morfine behoorlijk veel pijn.

    Succes met de behandeling!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: ablatie ff wachten
Je informatie: