default-header

Ablatie en hoe lang nog ritmestoornissen?

Home Forums Ritmestoornissen Ablatie en hoe lang nog ritmestoornissen?

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #87697 Reageer
    last
    Deelnemer

    ja dr trines heb het ook bij mij gedaan ze gaan door de lies, daarna nog 3maal ablaties gehad is mislukt, maar hoop voor jouw dat het mag lukken wat voor soort ritme stoornissen heb jij:gr Louise

    #87698 Reageer
    Manuela93
    Deelnemer

    Hey,

    ik heb atrium fibrileren,
    Ik hoop dat ze en oplossing voor je kunnen vinden!
    groetjes manuela

    mijn vader heeft ook 3 ablaties gehad en nu en pacemaker.

    #87729 Reageer
    sunsun
    Deelnemer

    Op 1 september uit het UMCU ontslagen na een ablatie (en een cardioversie er achter aan omdat het 1 dag na de ablatie alweer mis was)
    De dagen erna voelde ik dat het hartritme weer op hol was geslagen zodat ik weer terug moest voor een cardioversie. Een week daarna kreeg ik een foetstest. Daarvoor moest ik aanvankelijk ook naar Utrecht maar gelukkig kon ik dat in mijn woonplaatst regelen. Testuitslag was bar en boos. 1 Dag erna belde de cardioloog uit Utrecht al dat ik een paar dagen erna voor een cardioversie moest komen.
    Omdat ik alleen ben was het regelen van vervoer een regelrechte ramp – ik heb 2 uur echt zitten stressen voordat ik iemand had gevonden die mij weg kon brengen. Zij (verpleegster)kon maar tot 13.00 uur blijven vanwege patiënten. De heenrit was een ramp, 2,5 uur gedaan over 60 km. Opnieuw stress dus en 15 minuten te laat in het ziekenhuis waardoor een andere cardioversie eerder gebeurde en ik 3,5 uur moest wachten (de anesthesioloog werd weggeroepen nadat het infuus geprikt was) Tjonge het leek inmiddels alsof mijn hart uit mijn lichaam barstte. Dat was trouwens al aan de gang sinds de middag ervoor. Ik vroeg me inmiddels af waar ik toch aan was begonnen, het leek allemaal zo succesvol te kunnen zijn.
    De cardioversie lukte en aan het einde van de dag werd ik door iemand opgehaald.

    4 dagen daarna werd ik ’s nachts wakker met een soort electrische prikkels die alle kanten uitgingen in mijn lichaam. Na 2 uur 112 gebeld die constateerden dat het ritme nog steeds goed was, met af en toe een verkeerde er tussen.
    De huisarts begreep mijn angst wel en ook het vervoersprobleem. De cardiologen in mijn plaatselijke ziekenhuis staan niet achter ablatie en willen niets te maken hebben met alles wat ermee samenhangt. Zij werken alleen met medicijnen. Dus moet ik voor alles wat er gedaan moet worden naar Utrecht, eigenlijk ook voor een ECG maar dat regelt mijn huisarts in een privé diagnostisch centrum.
    Ik heb nog geen oplossing voor het vervoer gevonden – dit valt niet onder de verzekering. Ik word er best moedeloos van en angstig ook omdat ik niet weet wat te doen als ik
    een volgende keer met spoed een ECG + cardioversie moet.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
Reageer op: Ablatie en hoe lang nog ritmestoornissen?
Je informatie: