default-header

ablatie bundel van his

Home Forums Ritmestoornissen ablatie bundel van his

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79951 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste mensen,
    Op verschillende fora op internet zijn veel hartpatienten met hartritmestoornissen op zoek naar lotgenoten, die ervaring hebben met het doorbranden van de bundel van His. Echte succesverhalen kom je niet tegen. Wel veel vragen en onzekerheid. Dat is jammer, want ervaringsdeskundigen kunnen vaak goede antwoorden geven op praktische vragen. Morgen ga ik zelf op voor een hisbundel-ablatie in de Isala Klinieken in Zwolle. Door die vele vragen op internet heb ik besloten om op mijn facebook pagina mijn ervaringen bij te houden voor lotgenoten en andere geïnteresseerden. Als je mijn berichtgeving hierover wilt volgen dan kun je je aanmelden als ‘vriend’. Zet er wel even bij waarom je het wilt volgen.
    Ik ben vol goede moed.
    Henk ten Oever

    #88966 Reageer
    Tsjerk
    Deelnemer

    Henk,
    Ik ben erg benieuwd hoe jouw ervaring is en heb op fb een verzoek geplaatst
    Bij mij is dat nog een optie om te doen. Krijg jij ook een 2 draads in je kamers?
    Sterkte alvast met de ingreep

    Tsjerk

    #88968 Reageer
    Frans Bijnen
    Deelnemer

    Beste Tjerk,

    Ik ben Frans Bijnen 70 jaar met een aangeboren hartziekte nl De ziekte van Ebstein.
    Daaruit zijn verschillende hartkwalen voortgekomen o.a. W.P.W. vanaf mijn 17 jaar dus
    ritmestoornissen. In totaal heb ik vanaf 1992 6 ablaties gehad, waarvan de laatste
    2 weken terug in het Z.O.L. te Genk Belgie. Dit was een ablatie van de hisbundel.
    De vorige ablaties waren pijnloos, maar deze laatste was wel pijnlijk op mijn schouders tot aan de kruin. Maar dat is niet erg want is schijnt gelukt te zijn.
    De dag erna is er een nieuwe CRT pacemaker gezet met defibrilator en 24uurs monitoring via telefoonlijn.
    Dus……..mij kan niets meer gebeuren.

    Groeten en sterkte
    Frans

    #88970 Reageer
    d.silvius
    Deelnemer

    ik heb in 2010 een hisbundel ablatie gehad en vooralsnog is het een opluchting dat ik niet 5 a 6 keer per jaar een cardioversie moet hebben en het is voor mij een hele verbetering.

    groet dirk 62 jaar

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: ablatie bundel van his
Je informatie: