11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    12john12
    Deelnemer

hallo

ik ben john ben 36 jaar en heb september 2015 een hartinfarct en nu voor het eerst zie ik hier wat mensen die ook heel jong zijn en lijkt me heel fijn om mee te praten wat zij ook ervaren enz

#80642 Reageer
    Bert Wulms
    Deelnemer

hallo

ik ben john ben 36 jaar en heb september 2015 een hartinfarct gehad maar kom eigenlijk niemand tegen van mijn leeftijd. ik zou heel graag mensen van mijn leeftijd tegen komen. om erover te praten in het ziekenhuis waar ik lag waren allemaal mensen van 70+. en merk dan dat het moeilijk is voor mij.zou zo graag ervaringen willen delen met leeftijd genoten

gr.john

#145478 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

Ik was ook 36 toen het de eerste keer gebeurde en herken het wel

dan lig je plots tussen de bejaarden :-).

#156890 Reageer
    12john12
    Deelnemer

hoi jacob

ja het is ook heel erg allemaal

#145479 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

Nou "heel erg" vind ik overdreven.

Het leven gaat verder, maak er wat van

#156891 Reageer
    12john12
    Deelnemer

ja tis allemaal erg ja gun je niemand een hartinfarct

#145480 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

Je kan ook proffesionele hulp zoeken.

Het leven houd echt niet op na 1 hartinfarct, je moet weer leren te genieten van het leven.

#156892 Reageer
    12john12
    Deelnemer

jacob prima dat jij er zo over denkt.

ik zit ermee en wil er gewoon over praten met mensen van mijn leeftijd.daar heb ik behoefte aan,dus aub ga jij iemand anders in het diepe gooien

#145481 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

Ok  dan leer eerst maar eens betere manieren, ook een begin.

#156893 Reageer
    12john12
    Deelnemer

sorry begrijp u niet jacop

maar zeg aub niks meer tis al erg genoeg dat het zovaak gebeurt een hartinfarct

#145484 Reageer
    Priya
    Deelnemer

Sterkte John. Het is inderdaad allemaal niet makkelijk. Ik heb geen hartinfarct gehad met wel een hartprobleem. Uiteindelijk heeft prof hulp mij geholpen om erover te praten en te verwerken.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Reageer op: 36 jaar
Je informatie:

36 jaar - Hartpatiënten Nederland
dinsdag 25 oktober 2016
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Aysegül
Donna
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.