default-header

Re:Menstuatie en hartfalen

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Menstuatie en hartfalen

kneusje
Gast

Hey Marjolijn,

wat naar dat je de dood van je biologische vader zo te horen moet krijgen…..al begrijp ik dat je geen contact had maar toch :dry:
Je bent toch zijn dochter, al is hij er als vader nooit geweest…..lees ik.
Wat erg voor je dat je zo’n vader had, wat kan alcohol toch doen met een mens….
Wat goed van jou dat je afstand hebt genomen…heel knap en moeilijk denk ik zo.. 🙁

Dat jij nog zo’n sterk mens bent geworden zonder die steun…mag je jezelf voor complimenteren….
Ook nog fijn omgaan met je ex….. :huh: kunnen niet veel mensen opbrengen….
Ik heb na je berichtje nog meer bewondering voor je…

Ik heb net 3 sollicitatiebrieven voor mijn dochter opgestuurd (heeft ze zelf natuurlijk wel geschreven en dat kan ze heel goed) ….voor die BBL plaats maar het zal moeilijk worden.
Ik geef Dekkerswald nog de meeste kans, het Radboud zat al vol maar als er iemand uitvalt is er misschien een kansje en het St maartenskliniek zou ook fijn zijn maar daar zijn eigenlijk ook geen vacatures op de site te vinden.
Ik durf eigenlijk nergens meer op te hopen….het geluk komt niet vaak deze kant uit…… :S
Wordt er eerlijk gezegd een beetje moedeloos van, want als ze niets vindt kan ze haar opleiding niet af ronden, blijft met een studieschuld zitten en heeft 4 jaar hard gewerkt zonder resultaat…..dat kan toch niet?
Als het nu aan haar zelf zou liggen maar ze werkt zich kapot…..iedereen zou zo’n gedreven verpleegkundige aan het bed willen….
Vandaag was haar eindexamen en iedereen was stomverbaast dat er bijna geen vragen over medische kennis waren (dat ze juist heel goed geleerd hadden) maar het zwaartepunt van de vragen ging over maatschappelijke zorg en wetten…… :silly:
Nou moe, heb je wat aan als je patiënt ligt te stikken in bed…. :silly:
Wat een waardeloze opleiding.
Je mag toch in een eindtoest verpleegkunde verwachten dat er vragen zijn over medicatie, shock,verpleegtechnische handelingen, herkenning van noodsituaties en medische kennis en ziekteleer?
Wat moet je dan met kennis over wetgeving?????

Heb er geen woorden voor en de rest van de klas was stomverbaasd en baalt als een stekker…hebben ze daar nou 3 boeken voor doorgespit?
Ze wist alles over hart/vaat/hersenen/ruggemerg/ interne organen/suikerziekte/ ziektes als MS/ALS en noem maar op maar niets van dit alles werd gevraagd….
:angry: :silly: :S :angry:

Terwijl ze al die jaren met de hoogste cijfers doorgekomen is moet ze nu afwachten of ze wel een voldoende heeft (de rest van de klas ook)?
Wat een zootje daar……wie maakt die examens eigenlijk?
Duimen dus maar weeeeeeer….

Over 3 weken dus de uitslag.
Ze kan natuurlijk voor de zomer wel een herkansing doen maar dit klopt gewoon niet, het is geen verpleegkundig examen en ik kan het weten want ik gaf zelf ook les aan doktersassistentes en verpleegkundige….
Wie het ROC ooit heeft bedacht :angry:

Nou meissies, ik ga lekker kouwe koffie drinken en hoop van harte om een omslag dit jaar want tot nu toe heeft het jaar van de tijger niets als ellende gebracht….grrrrrommmmm
Tot mails meisjes.