default-header

weten hoe andere jongeren het ervaren

Home Forums De jongere hartpatiënt weten hoe andere jongeren het ervaren

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #91203 Reageer
    jetskie
    Deelnemer

    Hoi sandra. Het is inderdaad heel belangrijk dat je vertrouwen hebt in een arts.. en dat was hier niet het geval. . Gelukkig heb ik nu een hele goeie cardioloog. Morgen een afspraak bij de bedrijfsarts weer. Het is inderdaad tijd dat ik is even op adem ga komen.. ik hoop dat morgen duidelijker te hebben want zo gaat het niet goed. De dingen die je zei waren precies de juiste.. dank je wel daarvoor. Soms fijn om te weten dat je niet enige bent. Gelukkig staat mijn partner altijd achter me en steunt me in alles zover hij kan.. inderdaad weer eens kunnen genieten van dingen en tijd voor mezelf.. groetjes mariette

    #91205 Reageer
    sandrar
    Deelnemer

    Dag Mariette

    Veel succes bij de bedrijfsarts vandaag! Hoop echt dat er een goede oplossing voor jou uit de bus komt!

    Groetjes
    Sandra

    #91206 Reageer
    jetskie
    Deelnemer

    Dank je wel sandra.. ik hoop het ook groetjes

    #91219 Reageer
    jetskie
    Deelnemer

    Hoi sandra.. nou bij bedrijfsarts geweest.. zijn advies ook nu voorlopig even rust.. moet nog wel weer op gesprekken bij het uwv.. die mijn uitkering moet regelen. Hopen dat dat tijdelijk mag lukken en ik eindelijk mijn batterij weer eens op kan laden en weer wat plezier kan gaan beleven..boekje lezen filmpje kijken en genieten van mijn zoontje, wat voor hem ook wel heel fijn zou zijn. Dan alleen maar een moeder die gestresst is. Jij nog iets leuks gedaan deze week? Groet mariette

    #91220 Reageer
    sandrar
    Deelnemer

    Dat lijkt goed nieuws Mariette! Zal je echt deugd doen hoor.. Mijn weekend was nogal vermoeiend. van zaterdagmiddag al “last” van mijn hart. Gisteren een hart dat snel vermoeid was en heel hard/fel bonkte. Ik denk dat het door 2kg sinaasappels persen komt. Wel eng om zo te gaan slapen.. Vandaag ging het iets beter, maar toch nog snel vermoeid. Er hing natuurlijk wel weinig zuurstof in de lucht.. Wel fijn Pasen gevierd: de eerste keer dat mijn zoontje het een beetje bewust meemaakt. En hij heeft flink eitjes geraapt 🙂 Was wel fijn! Die kleine dingen doen het hem hè 😉 Groetjes!

    #91256 Reageer
    Claudia1
    Deelnemer

    Hoi,

    Ik ben Claudia, 34 jaar en ik ben er vorig jaar achter gekomen dat ik een hartinfarct heb gehad. Gelijk gedotterd en afgelopen februari een S-ICD gekregen.

    Ik werk in de huishoudelijke dienst en ben minder gaan werken. Ik werkte eerst 11,5 uur,
    nu 6 uur in de week en 1x in de 4 weken 4 uur extra. Ik vind het wel best zo.

    Daarnaast ben ik voetbal trainer van D4 en Dames 1. Iets wat ik ongelofelijk leuk vind. Bij de dames kan ik zelf ook nog meedoen als ik dat wil en dat doe ik ook elke training.

    Volgend seizoen wil ik weer starten als keeper. Ik ben nu heel hard aan het knokken om een bescherm kap (Pace-Pro) vergoed te krijgen via de zorgverzekeraar.

    ‘Savonds soms best aan de latten, nou ja, dan maar wat eerder naar bed.

    Laatst een behoorlijke discussie gehad met jeugdbestuur.
    Het nadeel van een hart patiënt zijn is, je ziet niks aan de buitenkant, waardoor men gaat denken dat je alles weer kan. Zo werkt het dus niet.

    Ik geloof dat ik goed doorgedrongen ben en nu rustig focussen op die kap en alvast starten met lichte keeper training.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: weten hoe andere jongeren het ervaren
Je informatie: