default-header

Tips

Home Forums Recepten en tips Tips

2 berichten aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #81593 Reageer
    Inke
    Deelnemer

    Het lezen van al jullie verhalen heeft mij veel geleerd over hoe om te gaan met je ziekte. Op dit ogenblik ben ik dus officieel een hartpatient met een ICD maar eigenlijk nog zonder klachten. Mijn enige probleem is momenteel een slechte conditie.
    Volgende maand mag ik naar de hartrevalidatie hoofdzakelijk om uit te vinden wat ik wel/niet mag/kan
    doen zonder dat de ICD zich geroepen voelt mij pijn te doen. Het mentale gedeelte hoef ik niet. Daarna
    weer zsm naar de sportschool mijn conditie oppeppen.
    Sinds gisteren hoef ik niet meer naar de wachtkamertjes van de “vampiertjes” van de trombosedienst .
    om ze voederen met mijn bloed maar mag ik zelfmeten, Volgende stap is zelfdoseren .
    Bijna patient af ! De pilletjes zijn gewoon een onderdeel van mijn maaltijden net zoals koffie of thee. (Natuurlijk weet dat grijze brein onder die grijze haren wel beter maar ik denk nu voorlopig alleen met mijn hart)
    Is toch nog een heel verhaal geworden !

    #81594 Reageer
    Kelly Kathleen
    Deelnemer

    Met alle beetjes die je weer zelf kunt gaan doen, zoals dat zelf prikken en meten, en de gewone sportschool, ga je de goede kant op.

2 berichten aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
Reageer op: Tips
Je informatie: