default-header

Na het dotteren,nog erger moe als voorheen.-wie herkent dat?

Home Forums Hart- en vaatziekten Na het dotteren,nog erger moe als voorheen.-wie herkent dat?

  • Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maanden geleden door Marga.
3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #132540 Reageer
    D.Kaart
    Gast

    Alles herkenbaar 63 jr en in oktober jl na een nachtelijke aanval in ziekenhuis terecht gekomen , volgende dag gedotterd . Liep eigenlijk al ruim 3 jaar met klachten van arm/borst en duizeligheid, 3 huisartsen nee hoor dat is stress meneer , uitkomst inmiddels bekend en met een excuus vd huisarts waar je weinig voor koopt.
    Nu 3,5 maand verder en zoals velen een berg klachten na behandeling die ik voorheen niet had ! Benauwd,kortademig,koude ledematen, en enorm in gewicht aangekomen , reactie cardioloog ……. ligt niet aan uw hart en ook niet aan de medicatie ( bloedverdunner/bloedplaatjesremmer) dusss , kan voor u niets betekenen!! neem het maar op met Internist ………. Heb nu ergens in maart een afspraak .
    Werkelijk is er nu echt geen onderzoek gedaan naar de tienduizenden mensen die na dergelijke behandeling met deze heel veel voorkomende klachten blijven zitten ????? Kan toch niet zo zijn dat dit op de plank blijft liggen

    D.kaart

    #133017 Reageer
    Ruben
    Gast

    Hallo,ik heb 7 maanden geleden een hartinfarct gehad,gelijk een stent geplaatst .volgens cardioloog erg veel geluk gehad ik heb weinig hart schade alleen verminderde pomp functie in linker hartkamer .ik heb mijn leven omgegooid veel bewegen gestopt met roken etc.heb 3 maanden geleden nog een hartcaterisatie gehad conclusie mijn hart is goed,afgelopen weekend met vrienden weg geweest onbewust over mijn grens gegaan (in een jacuzzi geweest) en erg vermoeid kan eigenlijk niks kom niet meer bij mijn lijntje herkenbaar voor iemand ik ben 46 jaar .ik heb van mijn cardioloog gehoord revalidatie 6 tot9 maanden maar gaat erg moeizaam iemand tips voor mij

    #133734 Reageer
    Jose massen
    Gast

    Dit is heel herkenbaar, ik heb 2 kleine hartinfarcten gehad, en ben 16 februari in nijmegen gedotterd en 1 stent in kransslagader geplaatst, ik voelde mij meteen een stuk beter, maar dat was van korte duur, nu 6 april lijkt het of ik steeds slechter wordt met name,
    heel vermoeid en geen energie, spierklachten van de cholesterol verlagers, ik heb nu nog hartrevalidatie maar daar heb ik gewoon de puf niet voor, ik ben normaal een bezige bij, maar ben nu niet vooruit te branden, ben in korte tijd enkele kilo,s zwaarder geworden, terwijl mijn eetlust minder is,
    mijn eerste controle bij de cardioloog is pas in juni dat vind ik nog zo,n eind weg.
    het zal er wel allemaal bij horen, maar leuk is anders, ik ben 66 maar voel me stukken ouder

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
Reageer op: Na het dotteren,nog erger moe als voorheen.-wie herkent dat?
Je informatie: