default-header

Cardiomyopathie

Home Forums Hart- en vaatziekten Cardiomyopathie

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #86966 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Precies..vaak zijn de mensen om je heen de onwetende….de arbo…familie…collega’s…en noem maar op…

    toen ik het nieuws kreeg te horen en dat het eindstadium zelfs een harttransplantatie kon betekenen…was ik geschockeerd…heb toen een dagje de ogen uit mijn hoofd gehuild..ik had medelijden met mijzelf…gaf het een plekje..schop onder mijn kont..en weer door gaan met mijn leventje….

    toen kreeg ik een reactie van de arbo-arts…dat ik mij wel aanstelde..pardon????…

    ik ben toen even uit mijn slof geschoten..en heb het gelijk gemeld bij mijn directeur en arbo-man….enneh…ze is toen op haar plek gewezen..dat ze mij..vooral met rust moet laten….als ik zoiets heb…want ik word gelukkig wel gewaardeerd door de bazen en mijn collega’s…ik die mijn nog steeds volledig inzet ondanks mijn hartfalen…

    daar hebben ze respect voor…

    moet zeggen dat de arbo-arts nadien wel heel meegaand was…maar gelukkig voorlopig nix meer met haar te maken….dit was zo’n 4 jaar geleden…

    Kijk..voor dat soort mensen…zijn die getallen even een stap op de plaats…

    #86967 Reageer
    charlot
    Deelnemer

    Nou lieve schat, ik had helemaal geen lieve reactie, maar – net zo als het merendeel van de mensen op site site, denk ik – een reactie uit frustratie. En ik begrijp wel dat je je daardoor enorm gesteund voelt. Ik ook namelijk.

    #86968 Reageer
    irm20
    Deelnemer

    goede avond allemaal,

    dank je wel charlot,en iedereen voor de steun.

    ik vind het interessant om jullie reactie”s te lezen.

    dit geeft moed en steun.

    iedereen een fijne rustige avond. gewenst,

    liefs irm20.

    #86969 Reageer
    mary anne
    Deelnemer

    hoi allemaal,

    Ja dikwijls heb je het gevoel dat je er helemaal alleen voor staat. Zeker als communicatie rondom je, zelfs met artsen, nogal moeilijk verloopt. En dan …. blijft internet over op zoek naar informatie en antwoorden op zovele vragen.
    Dank jullie allen voor de antwoorden op enkele van de zovele vragen. Een zoektocht om het leven iets dragelijker te maken. Een weg die we hier allen elk op onze eigen manier bewandelen .
    Mary Anne

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
Reageer op: Cardiomyopathie
Je informatie: