default-header

Als kransslagader te slecht blijkt om te dotteren

Home Forums Angina pectoris Als kransslagader te slecht blijkt om te dotteren

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #90209 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Je moet het inderdaad ff de tijd gunnen.
    Mijn motto is na regen komt zonneschijn. 🙂

    #90210 Reageer
    Dorgelootje
    Deelnemer

    Die van mij:

    Zelfs in de grootste tegenslagen is iets positiefs te vinden. Soms moet je alleen goed zoeken voordat je het ziet 🙂

    #90261 Reageer
    Dorgelootje
    Deelnemer

    Inmiddels zijn er een paar weken verstreken, en waar jullie me op voorbereid hebben, klopt. Na twee en een halve week ging de hoofdpijn weg 🙂 ! Heb geregeld aan jullie ervaring en advies gedacht.

    Vier jaar terug had ik Promocard, en daarmee had ik dagelijks migraine, nu met Mono Cedocard was het meer een stekende oorontsteking met uitstraling naar achterhoofd. Heb ook geleerd, dat als ik sta of wandel of muziek over de koptelefoon hoor, ik er minder last van heb. Vandaag ben ik met 50 mg. begonnen, wat natuurljjk weer wat pijn opleverde, maar ook meer zuurstof :laugh: , wat zeer welkom was. Merk het ook wanneer het uitgewerkt is.

    Afgelopen dinsdag bij de cardioloog geweest en hij wil mijn hart plus de aders nucleair onderzoeken om te bepalen of de linkerkransslager inderdaad niet meer gedotterd kan worden, of toch wel. Alle aderen worden onderzocht om ook uit te sluiten, dat er niet nog stiekem meer vernauwingen zitten. Zware cholesterolremmers gekregen.
    Begonnen met revalideren, met een maximale hartslag van 108.

    Maar het onderzoek moet wachten, vond de cardioloog, op een Zwitserland reis naar Val Sinestra, waar ik naar toe ga (moet) om collateralen aan te maken: lopen op 1400 m. hoogte. Een heerlijke plek, waar je op verschillende nivo’s lopen kan: van niet-lopers tot 5 uur lopen. Ik ben er al twee keer geweest, maar dat was toen vakantie, niet therapeutisch..

    Ik heb al eerder een natuurlijk bypass gemaakt en ik hoop dat het me nu weer lukt, en dat ik daar een beginnetje kan maken 😉

    #90263 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Succes en een prettige vakantie.
    Wij gaan maandagmorgen weg, een weekje Eifel.

    #90264 Reageer
    Dorgelootje
    Deelnemer

    Dank je wel, Jacob.

    Jij ook veel plezier en mooi weer in de Eifel!

    Ineke

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Als kransslagader te slecht blijkt om te dotteren
Je informatie: