:) Jij hebt het helemaal begrepen Marjolijn! Maar het ging mis, en nu staat dat bericht er 2 x
Heb je lekker gewerkt vandaag? Weer lekker weekeind he, lekker genieten bij de opene haard (die heb je toch?) met een glas rode wijn, (mag ook wit zijn hoor :laugh
Met de bullen al snurkend om je heen, (hopelijk snurkt Danny niet zo ;) ) Ik zie het plaatje helemaal voor me, de hele veestapel al slapend overal in huis, gezellig!!
Eugenie, ik hoop dat mijn mail aangekomen is? Want ik schrok echt van je bericht hoor!!!
Ga je het alstjeblieft rustig aan doen? Probeer je te ontspannen hoor lieve Eugenie!!
(was er eerlijk gezegd van slag van toen ik het las)
Ik heb vandaag geen EMDR gehad, wilde ik niet, we hebben alles doorgenomen wat ik die 5 dagen voelde. Ze had me een mail gestuurd met tips en handreikingen wat ik kon doen om er door heen te komen. Die mail is nooit bij mij aangekomen, (heeft een ander dus kennelijk he) Er stond zingen op(heb ik gedaan) van je afschrijven, (heb ik ook gedaan) muziek luisteren (heb ik ook gedaan, buren konden vast meegenieten ;) naar buiten gaan, (deed ik ook, zelfs in de regen) Ik ben vast mijn beroep misgelopen als psychologe B) Maar advocaat lijkt me ook wel handig eigenlijk, ze zeggen toch dat een mens nooit te oud is om te leren? :laugh: (moet er niet aan denken, bij de 2de bladzijde weet ik niet meer wat er op de eerste stond, ik word dan vast zo”n ‘eeuwige student’ :dry:
Nou meisjes, een heel fijn weekeind hoor, doe het beide rustig aan!
Knuffels van mij, Margreet: