HartbrugMagazine, HartbrugReizen

Ons magazine is verjongd!

Het is u ongetwijfeld opgevallen: uw vertrouwde magazine van Hartpatiënten Nederland ziet er opeens anders uit. De opmaak is anders, en het formaat van het blad is iets groter dan u gewend was. 
 
De 33-jarige Yvonne van Overveld is verantwoordelijk voor de vormgeving van ons magazine. Ze vertelt: ,,We wilden dat het blad nog leuker wordt om te lezen.’’
 
De inhoud blijft hetzelfde, is dus een vertrouwd baken voor de lezer. Alleen is het door de speelse vormgeving nog aantrekkelijker om de verhalen te lezen. 
 
,,Het blad oogt beter en leest gemakkelijker, en zo krijg je als lezer waar voor je geld’’, zegt Yvonne.
 
Bij alle donateurs valt nu zowel het Hartbrug Magazine als Hartbrug Reizen op de vloermat of in de brievenbus. Tot nog toe waren het twee aparte bladen, en dat betekende voor Hartpatiënten Nederland extra kosten voor zowel de drukkerij als de verzending. ,,Geld dat we liever gebruiken voor ons werk voor de patiënt’’, weet Yvonne. ,,Hartbrug Reizen zit voortaan als los katern in het Hartbrug Magazine. Je kunt dat katern eruit halen. Het katern zit namelijk met slechts één nietje vast. Als je het eruit haalt kun je het apart bewaren of (tip!) aan iemand anders geven.’’
 
Ook al gaat u niet met ons op reis: in Hartbrug Reizen staan erg aardige en zeer lezenswaardige verhalen over soms verre oorden, maar ook tips voor mensen die naar het buitenland gaan. En dat is aardig meegenomen, toch?
 
Yvonne wenst mensen veel leesplezier toe, maar eerst wil ze dit nog even zeggen: ,,Wilt u uw mening geven over de nieuwe vormgeving, de nieuwe ,,outfit’’ van ons blad, bel ons dan gerust tijdens kantooruren (0475-317272) of mail naar roermond@hartpatienten.nl . We staan u graag te woord!’’
 
Bekijk hier online een voorproefje van HartbrugMagazine 
 
 
 
 
 

Geef een reactie

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA
Voer de CAPTCHA in om aan te tonen dat dit geen geautomatiseerde actie is.