default-header

goldenbuddy

goldenbuddy

Aangemaakte reacties

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Even voorstellen en een vraag #105903
    goldenbuddy
    Deelnemer

    Hallo Leo ,

    Had deze problemen ook ,en ben zelf op onderzoek uitgegaan.
    Weet niet welke medicatie je gebruikt, maar de oorzaak zou hierin kunnen zijn .
    Anders kijk eens op FK ( farmaceutisch Kompas) ,hier staan vele medicijnen in mét o.a ook de bijwerkingen vermeld .
    Zelf kreeg ik deze klachten bij gebruik van bisoprolol, was zo moe dat ik nog geen 50 meter kon lopen. heb toen zelf (volgens specialist niet verstandig ) dit medicijn weggelaten voor 4 weken, en klachten verdwenen.
    Na deze “outtime” weer gestart met bisoprolol , en de moeheidsklachten kwamen weer terrug.
    specialist zei dat ik ze toch moest nemen , maar heeft deze wel verlaagd , wat tot nu wel goed gaat .

    m.vr.gr. GoldenBuddy

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door goldenbuddy.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)