default-header

zwanger

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #84675 Reageer
    janine
    Deelnemer

    kraamtijd zit er al weer op ben de 12de al bevallen.
    Amber doet het erg goed, en we genieten van de 2 meiden.
    Het gaat allemaal zo snel en voordat je t weet kruipen ze al en dan lopen.

    maar idd geval bedankt voor de leuke reacties.
    ben zelf ook blij dat alles goed is gegaan.

    groetjes

    #84678 Reageer
    Tatjanna
    Deelnemer

    Van harte met Amber,

    fijn om te horen dat het zo goed is gegaan en dat je genoeg energie hebt om ervan te genieten. Houdt ons op de hoogte!

    Tatjanna

    #84679 Reageer
    nathalie1985
    Deelnemer

    janine van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en dat de kleine meid het ook hartstikke goed doet.

    nog 8 weekjes te gaan dan ben ik uitgerekend van onze dochter

    #84707 Reageer
    mrlle
    Deelnemer

    Gefeliciteerd Janine! Geniet van je kleintje(s).


    @Nathalie
    : Succes met de laatste loodjes!

    #84833 Reageer
    Alis
    Deelnemer

    Hey allemaal!

    Hoe is het met jullie. Ik ben vrijdag 20/11 bevallen van een dochter Thouraya. Ik was 33 weken en 6 dagen dus veel te vroeg maar ze doet het goed :laugh:
    Na 24 uur weeen gehad te hebben en het niet snel genoeg ging omdat ik al die tijd zonder bloedverdunners zat hebben ze me vrijdagmorgen verlost met een keizersnede. :S

    Sinds eergisteren weer thuis en de kleine nog in het ziekenhuis. Dus nu een paar keer per dag heen en weer naar het ziekenhuis. Heel vermoeiend als je nog herstellende bent van een keizersnede, maar alles voor de kleine.

    Liefs Alis

    #84840 Reageer
    Vonne
    Gast

    Hallo Alis

    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thouraya

    Fijn dat alles goed met haar gaat ondanks dat ze te vroeg geboren is.

    Ik hoop voor jullie dat ze snel mee naar huis mag maar voor nu veel sterkte met het heen en weer reizen naar het ziekenhuis.

    Groetjes, Yvonne

    #84842 Reageer
    Tatjanna
    Deelnemer

    Van ‘harte’ gefeliciteerd. Ik hoop dat Thouraya snel naar huis mag zodat je haar thuis in je eigen omgeving en geur kan ontvangen en vertroetelen.

    Tatjanna

    #84843 Reageer
    Manja
    Deelnemer

    Van harte gefeficiteerd met de geboorte van Thouraya!

    De zwangerschap van onze dochter gaat nog goed maar er is zoveel vervelends omheen dat er nog geen roze wolk is.
    Ze is nu 13 weken zwanger van een tweeling.
    De cardioloog vindt het maar helemaal niks en stuurt aan op het afbreken van het leven van tenminste een van de twee kindjes.
    Dat het tweede kindje dan vaak ook mis gaat lijkt hem niet te boeien
    Er loopt nu een genetisch onderzoek om te kijken of onze dochter draagster is van haar hartafwijking en deze dus mogenijk doorgeeft.
    Nekplooi/bloedonderzoek was goed maar zegt maar weinig.
    Een kindje vond de cardioloog eerst wel oke maar twee zijn veel te zwaar volgens hem.
    Hij zegt echter maar niet wat er dan precies zou kunnen gebeuren.
    Komende week komen er wat uitslagen en dan evt maar een second opinion gaan vragen.
    Al met al veel panning dus.

    #90604 Reageer
    irmche
    Deelnemer

    Hoi!
    ik ben zelf nu 23 jaar, heb een aangeboren lekkende mitraisklep en extreem uitzonderlijke hartritmestoornissen. Ik zag dat er door cardiologen zwangerschappen niet werden aangeraden maar wel goed zijn gegaan.
    ik heb zelf altijd hele sterke moedergevoelens gehad, dus probeer ik allerlei manieren te verzinnen om door een toekomstige zwnagerschap heen te komen.
    hoe gaat het nu met de babytjes van jullie allemaal?

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
Reageer op: Reactie #84678 in zwanger
Je informatie: