default-header

ZON

Home Forums Algemeen ZON

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #79551 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo mede lotgenoten.
    Ik dacht laat ik even iets vrolijks zeggen
    Genieten jullie ook allemaal van het zonnetje. B)

    #86803 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    ja heerlijk he,ik heb al een keer buiten gegeten,en het wordt nog mooier,straks zijn we allemaal heerlijk bruin!!!!!

    #86805 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    zolang het niet te heet word geniet ik er ook van….in de zomer dan mijd ik de zon liever..want dan is hij zo heet …

    #86807 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Maak me maar jaloers…
    Ik zit in de “etalage” van kantoor met mijn rug naar de zon…
    Nu valt het nog mee, maar straks wordt het hier weer stikbenauwd (en nee we hebben hier geen airco of dergelijke 😛 )
    Ok, af en toe loop ik wel ff naar buiten. Evan wat frisse lucht en het zonnetje in mijn gezicht.

    P.s. nog bedankt voor de melding dit weekend Marjolijn

    #86810 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Tja, helaas zit ik ook op kantoor, maar heb al gemerkt dat het ‘s-avonds ook nog lekker is in onze tuin. Dus geniet er toch wel van.
    De mensen worden ook allemaal vrolijk van deze voorjaarszon.
    🙂

    #86811 Reageer
    Job Pieter Tent
    Deelnemer

    Heerlijk even buiten pauze gevierd. Lekker een softijsje genomen en een stukje gewandeld door de stad.
    En nu weer koken in de vitrine… zucht :S

    #86812 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Mij is al gevraagd of ik zo bruin ben van onze zon of dat het kleurtje uit het buitenland komt. Puur Hollands Bruin :laugh:

    Tijdens dit soort dagen is het niet erg om volledig arbeidsongeschikt te zijn 😉

    Dus werkende mensen….. gaan jullie morgen fijn weer met z’n allen aan de slag?

    Ga ik wel weer “noodgedwongen” in de zon zitten. hihihihi

    Nog maar 2 dagen hoor…….dan mogen jullie ook van het mooie weer genieten 😉

    Flauw he?!

    #86813 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ik zat ook gewoon op kantoor hoor…hihihi..maar even tussen het thuiskomen en de fysio even lekker in de schaduw gezeten..want ik vond de zon toch al behoorlijk heet aanvoelen..
    nog 2 daagjes werken…en dan heerlijke twee weken vrij..ahum…af en toe wel thuis werken indien nodig..bij hectische toestanden..maar dat kan ook op de laptop in de tuin…hihihi

    #86815 Reageer
    tjinta
    Deelnemer

    Dan maar duimen dat de zon blijft.want het zou zonde zijn om twee weken binnen te kijken hoe de regen naar beneden komt.Ik zal duimen voor je hahaha :silly:

    #86816 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    och eerlijk gezegd zou mij dat ook niet uitmaken hoor…hihihihi..
    vermaken doe ik mij toch wel..

    #86819 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    Ik werk maar 4uur per dag,maar wel in een winkel zonder airco!Ik vind het toch wel heerlijk om ff in de zon te zitten ,het ruikt zo lekker buiten ,en vanavond samen met m,n man een stukje gefiets naar m,n dochter.Als het koud is heb ik toch meer last.Maar wat en ik blij dat ik er nog ben!!!!dat kan je wel geloven!lieve lente groetjes van mij!

    #86827 Reageer
    floris4
    Deelnemer

    Ik zit nu, drie weken na mijn infarct, verplicht thuis en ik ben normaliter geen echte zon aanbidder maar nu zit ik toch wel vaak in mijn tuin in de zon.
    Dus ik vindt het nu geen straf. 😆

    #86828 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    kan ik mij voorstellen…helaas heb ik twee keer in de wintertijden thuis gezeten..en dan word je wel een beetje gaar..hihihi..

    #86835 Reageer
    Tolletje
    Deelnemer

    ik hoef het echt niet te proberen met temperaturen boven de 22 graden buiten te komen en al helemaal niet in de zon te zitten.
    Heb het een paar keer geprobeerd, maar ben er doodziek uitgekomen.
    Zit de laatste week veel met de airco aan, omdat het in huis boven de 25 graden komt, tja, die goed geisoleerde huizen, raken het ook niet kwijt.
    Ben blij, dat jullie wel kunnen genieten. Ik hou het bij naar buiten kijken.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
Reageer op: Reactie #86811 in ZON
Je informatie: