default-header

Zijn er al mensen die Pcsk9 remmers hebben gebruikt?

Home Forums De jongere hartpatiënt Zijn er al mensen die Pcsk9 remmers hebben gebruikt?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #80607 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Deze maand krijg ik de eerste injectie. Vind het best eng. Iemand al ervaring hiermee?

    #93391 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Ik ben zojuist opgenomen in een vierjarig onderzoek hiernaar van het Umcg, mag dus ook binnenkort gaan spuiten.
    Kan natuurlijk ook in placebo groep terechtkomen.

    #93392 Reageer
    Cls
    Gast

    Als proefpersoon? En dan word je daar voor opgenomen? Ik krijg het gewoon echt toegediend op recept zeg maar!

    #93393 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    opgenomen in het onderzoek :laugh:

    #93396 Reageer
    Cls
    Gast

    Onderzoek? Dat spul is toch al onderzocht? Of ben ik een proefpersoon zonder het te weten 🙁

    #93397 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    blijkbaar nog niet voldoende

    #93398 Reageer
    jpeeters
    Gast

    is niet eng ik doe mee aan
    het onderzoek ben al twee jaar mee bezig heb er geen last van

    #93469 Reageer
    Arcos1
    Gast

    Hiero! Ben nu een paar maanden bezig met spuiten voor het wetenschappelijk onderzoek. Ben er inmiddels achter dat ik het medicijn heb en niet de placebo. Krijg er een reactie van op de huid en het jeukt!? Hopelijk doet het wat heb iig niet zo’n ernstige bijwerkingen als bij de statines. Waarom doen jullie mee met het onderzoek?

    #93471 Reageer
    Cls
    Gast

    Ik heb inmiddels 5 injecties gehad. Heb wel steeds meer last van benauwdheid, vooral de eerste dagen na injectie! Verder nergens last van. Cholesterol is al flink gezakt na de eerste 2 injecties van 9,6 naar 6,4 over een paar weken weer prikken op cholesterol ben benieuwd!

    #93474 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    luchtweginfectie wordt genoemd als bijwerking.
    Heb je dat dan?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Reageer op: Reactie #93398 in Zijn er al mensen die Pcsk9 remmers hebben gebruikt?
Je informatie: