default-header

Wie heeft er ervaring met OLV in Aalst (Belgie)

Home Forums Buitenlandzorg Wie heeft er ervaring met OLV in Aalst (Belgie)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #80910 Reageer

    Doordat de verpleegkundigen zo naar de achtergrond worden geschoven is de zin om in de gezondheidszorg te werken bij veel mensen verdwenen, niet meer de tijd hebben om even een praatje te maken met een patiënt, zijn familie, alleen maar verzorgen en steeds meer administratief werk, en in ziekenhuizen meer oog voor het management en niet voor de basis, de verpleegkundigen! Jammer, het tij zal snel moeten keren willen we over 10 jaar nog mensen hebben die met hart en ziel in de gezondheidszorg willen werken.

    #80914 Reageer

    Doordat de verpleegkundigen zo naar de achtergrond worden geschoven is de zin om in de gezondheidszorg te werken bij veel mensen verdwenen, niet meer de tijd hebben om even een praatje te maken met een patiënt, zijn familie, alleen maar verzorgen en steeds meer administratief werk, en in ziekenhuizen meer oog voor het management en niet voor de basis, de verpleegkundigen! Jammer, het tij zal snel moeten keren willen we over 10 jaar nog mensen hebben die met hart en ziel in de gezondheidszorg willen werken.

    #80916 Reageer

    Doordat de verpleegkundigen zo naar de achtergrond worden geschoven is de zin om in de gezondheidszorg te werken bij veel mensen verdwenen, niet meer de tijd hebben om even een praatje te maken met een patiënt, zijn familie, alleen maar verzorgen en steeds meer administratief werk, en in ziekenhuizen meer oog voor het management en niet voor de basis, de verpleegkundigen! Jammer, het tij zal snel moeten keren willen we over 10 jaar nog mensen hebben die met hart en ziel in de gezondheidszorg willen werken.

    #78537 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo Hart genoten,

    Wil een second opinion (en behandeling?) laten doen.
    Op mijn keuze lijstje staat ook Onze Lieve Vrouwen Ziekenhuis in Aalst (belgie)

    Zijn er mensen die ervaring hebben met dit ziekenhuis?
    of wellicht een ander ziekenhuis in belgie?

    Bijvoorbaat dank!

    groeten,
    Guido

    #92196 Reageer
    brandy
    Gast

    Ik heb 2 pulmonale venenablaties (boezemfibr)gehad in het maria middelares in gent,
    de laatste was in 2012,tot nu toe succesvol.
    bedenk wel dat je toestemming moet hebben van je zorgverzekeraar

    #92197 Reageer
    sandrar
    Gast

    Hallo

    Als Belgische heb ik enkel hier ervaring 🙂 Ik weet dat het ziekenhuis in Aalst een goede reputatie heeft. O.a. onze (vorige) koning is er vaste patiënt en ook prof. Vanermen (die de techniek heeft ontwikkeld om de mitralisklep te herstellen zonder borstkas te openen) heeft er gewerkt.
    Ikzelf ga al sinds mijn babytijd naar UZ Leuven. Heb er 2 openhartoperaties gehad (1 als baby, 1 in sept 2014) en ben er erg tevreden over. Je kan er alles vragen, zelfs kleine dingen via mail, en de zorg als gehospitaliseerde patiënt is er erg goed.
    Natuurlijk hangt het er voor elk ziekenhuis af bij welke dokter je terechtkomt. Maar dat zal in Nederland niet anders zijn. Ik moet wel zeggen dat ik vaak verbaasd sta van de dingen die ik hier over Nederlandse ziekenhuizen of artsen lees. Ik denk vaak “dat zou in België wel niet gebeuren”. Positief voor België dan..

    Groetjes
    Sandra

    #92198 Reageer
    brandy
    Gast

    Zojuist nog met een buurvrouw gesproken uit mijn vorige woonplaats (dichtbij belgie dus) en zorgverzekeraar(cz) doet tegenwoordig heel moeilijk met doorverwijzingen naar belgie.nu weet ik niet of hartcentra erbuiten valt..

    #81626 Reageer
    Brugadameisje
    Gast

    ikzelf ben in behandeling in het UZA in Antwerpen.
    geen kennis van het ziekenhuis in aalst

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Reactie #80916 in Wie heeft er ervaring met OLV in Aalst (Belgie)
Je informatie: