default-header

Wie had dit gedacht

Home Forums Even voorstellen Wie had dit gedacht

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80654 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hoi,

    Ik ben 48 jaar en net ontslagen uit het ziekenhuis. Wie had gedacht dat ik ooit een account zou aanmaken op dit forum, sterker nog tot gisteren wist ik niet eens dat het bestond.

    Afgelopen woensdag was ik thuis, deed niets bijzonders geen inspanning en plotsklaps uit het niets kreeg ik druk op de borst. Mijn vrouw vertrouwde het niet, terwijl ik dacht dat het wel zou meevallen, ik moest immers de nachtdienst nog in. Nou het liep heel anders dan gepland.

    De ambu kwam en ik werd vervoert naar het ziekenhuis, maar aldaar voelde ik me weer prima, maar uiteraard werd ik opgenomen. Er zou de volgende dag een hartkatheterisatie plaats vinden, maar deze ging de dag erna niet door en uiteindelijk zou ik de dag erna naar een ander ziekenhuis gaan voor de hartkatheterisatie. Bijkomend voordeel was dat ik in dat ziekenhuis ook direkt geholpen kon worden, mocht er iets niet goed zijn.

    Maar ja wat kon er mis zijn, ik had er nog nimmer eerder last van gehad. Helaas wedr het bittere ernst en toen ik uit de behandelkamer kwam werd mij verteld dat alle aderen er goed uitzagen op 1 na en deze was zo slecht dat er 5 stents in gebracht zijn…… VIJF!!! Zo dacht ik. Ik ben me wezenloos geschrokken.

    Nu ben ik weer thuis met een vracht pillen rijker en over 4 weken een afspraak in het ziekenhuis voor de revalidatie poli……

    Dit moet ik nog even een plekje geven….. Ook al hebben ze gezegd dat het een goede waarschuwing is geweest aangezien er niets beschadigd was en het geen hartinfarct betrof. Het had ook een omleiding kunnen worden of erger….

    Het is misschien minder erg bij mij dan bij anderen, maar de schrik zat er toch even goed in….

    #93582 Reageer

    Een aandoening aan het hart of de kransslagaders geeft in eerste instantie altijd veel schrik.

    Het is toch je hart waar iets aan mankeert.

    U heeft geluk gehad dat de verstopping tijdig is opgemerkt en dat u inderdaag geen hartinfarct hebt gehad en/of omleidingen hoeft te krijgen.

    Een waarschuwing waardoor u tijdig uw levenswijze kunt omgooien: gezond(er) eten, meer bewegen, eventueel stoppen met roken,

    Hopelijk kan t.z.t. de medicatie verminderd worden.

     

     

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #93582 in Wie had dit gedacht
Je informatie: