default-header

weet iemand wat dit kan zijn ?

Home Forums Algemeen weet iemand wat dit kan zijn ?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #79429 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    na diverse hart filmpjes en nooit wat kunnen vinden behalve een snel hart ritme blijf ik last van me hart houden, ik heb nu sinds gister een raar gevoel als ik me om draai op de bank ofzo dan voel ik hem bonken, ook zweet ik erg. gister had ik ook dat ik ineens een optater kreeg en ik het heel koud kreeg en het zweet me uit brak. nu heb ik dus soms bij het slikken ook last ( dan krijg ik een soort hartklopping ) ik heb beta blokkers en diverse medicijnen tegen psychische problemen en op het moment heb ik valeriaan 125 mg voor als de spanning me te veel word, aub zeg nu niet dat die klachten door die spanningen komen, ik loop al tien jaar met spanningen en dan zou ik dit echt wel herkennen. kan het komen door de valeriaan ? ik kan er niks over vinden op internet, ik neem ze onregelmatig in. ik ben gewoon bang om nu weer te gaan liggen op de bank omdat ik gewoon weet dat mijn hart dan raar gaat doen.

    #86300 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    Denk niet van de valeriaan je kunt beter eens langs de huisarts gaan die kan je dan hopelijk doorsturen

    #86304 Reageer
    wilma780
    Deelnemer

    ik denk dat je een hartritmestoornis hebt maar waarom ga je bij zo iets niet gelijk naar de dokter? zou ik maar doen als ik jou was groetjes willemijn

    #86305 Reageer
    denise1984
    Deelnemer

    omdat ik bij de dokter steeds weg gestuurd word en genoegen moet nemen met spanningen. maar nu heb ik sinds de laatste dagen echt veel last. zoals ik al zei heb ik vaak een hartfilmpje laten maken en die was altijd goed, ook ben ik in 2007 een keer bij een cardioloog geweest en heb daar een 24uurs registratie gehad. daar kwam niks bijzonders uit behalve een snel ritme. maar ik voel me gewoon echt niet lekker ! is het iets om voor een second opinion te gaan ?

    #86308 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    Ja natuurlijk 24 uurs registratie is maar 24 uur je bent nu 3 jaar verder niet mee blijven lopen.
    Eventueel zelf contact opnemen met ziekenhuis
    succes

    #86311 Reageer
    wilma780
    Deelnemer

    als je bang bent om te gaan slapen moet je eens proberen om te gaan liggen op een manier dat je hoofd veel hoger ligt dan je hart en je benen ..dus iets hoogs onder je hoofd zodat je een beetje schuin ligt met je hoofd omhoog ..doe ik ook ..het helpt niet altijd maar vaker wel 😉

    #86434 Reageer
    tvg00177
    Deelnemer

    je hebt last van zgn palpitaties. Een keer hoesten of persen helpt als je het weer krijgt.

    Thijs

    #86456 Reageer
    ruud-
    Deelnemer

    het kan ook uitmaken of je op je linkerzijde ligt of op je rechterzijde. Als je op je linkerzijde ligt komt je hart tegen je borstholte en voel je je hart meer.
    op mijn rechterzijde lig en slaap ik i.i.g. veel lekkerder. Probeer maar.

    In het verleden was op mijn hartfilmpjes (ecg) ook nooit wat te zien. Pas toen er een echo was gemaakt werd duidelijk wat ik mankeerde. Dus bij aanhoudende klachten vraag om een echo.

    sterkte, Ruud

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Reactie #86434 in weet iemand wat dit kan zijn ?
Je informatie: