default-header

vrouw krijgt nieuwe hartklep via hals

Home Forums Algemeen vrouw krijgt nieuwe hartklep via hals

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #79333 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    .

    hartgenoten.nl/nieuws/hartklep-vervangen-via-de-halsader

    #85989 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Ondanks de waardering voor het attenderen op nieuws, liever niets van het ANP plaatsen. Er staat een copyright bij en niet voor niets………

    Zou je het stukje willen weghalen en dan verwijzen naar het artikel hier in het nieuws….
    http://hartgenoten.nl/nieuws/hartklep-vervangen-via-de-halsader

    #85994 Reageer
    Elsje
    Deelnemer

    O, wat ben ik blij met dit bericht! Ik lees nooit iets over tricuspidaliskleppen, en dat is ook mijn probleem. Misschien dat over een jaar of 10 mijn bioklep ook op deze eenvoudige manier vervangen kan worden! Het zou geweldig zijn.

    Groetjes, Elsje.

    #86002 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Elsje

    Dat gevoel kreeg ik ook toen ik het bericht las.
    Werd er heel blij van.
    Heb zelf ook problemen met de tricuspidalisklep en vond het een bemoedigend bericht.
    Hoe is het met jou Eslje?

    Groetjes en fijn weekend
    Cesarina

    #86003 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Job

    Werd zo blij toen ik de primeur las van deze nieuwe manier van opereren.. ik wilde het meteen delen .
    Heb geen moment over copyright nagedacht. :ohmy:

    Groetjes en fijn weekend
    Cesarina

    #86007 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Geen probleem hoor Ceserina.

    Ik kijk altijd wel een beetje met argusogen naar dit soort berichten. Het is namelijk zo dat menig primeur geen echte primeur is.

    Namelijk, we hebben al eerder bericht over het vervangen van een klep via de lies bij het Catharina-ziekenhuis.

    [url=http://hartgenoten.nl/nieuwsarchief/minder-ingrijpend-nieuwe-hartklep-zonder-open-hartoperatie-dp1]Minder ingrijpend: nieuwe hartklep zonder open hartoperatie[/url]

    En bijvoorbeeld het herstellen van de hartklep, zonder OHO:

    [url=http://hartgenoten.nl/nieuwsarchief/hart-repareren-via-de-schouder-dp1]Hart repareren via de schouder[/url]

    Het wil duidelijk zeggen dat er een verschuiving plaatsvindt in operatietechnieken. De minder invasief een behandeling is, de sneller de patiënt hersteld, de sneller deze naar huis kan, de vrolijker deze is 😉 en het kost zo ontzettend veel minder uiteindelijk….

    #86009 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Volgens mij is het een begin en elke vooruitgang is een plus.
    en wie weet hoeveel mensen in de toekomst er heel veel baat bij hebben.

    Daar gaat het om en ik ben blij dat er toch nog steeds verbeteringen komen op dat gebied.
    Al besef ik wel dat het nog geen standaard operatie techniek is.
    Maar het geeft hoop !

    Wie weet is het over 10 jaar een peuleschilletje:)
    Groetjes
    Cesarina

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #86009 in vrouw krijgt nieuwe hartklep via hals
Je informatie: