default-header

vraagje over een holter

Home Forums De jongere hartpatiënt vraagje over een holter

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #80103 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,
    Ik heb vorige week donderdag een holter gekregen voor 24 uur en heb hem er dus vrijdag afgehaald. Nou heb ik een vraag, ik heb mijn huid daarna met een nat washandje gewassrn en ben weer verder gaan slapen. Toen ik later wakker werd kreeg ik die randjes lijm er niet af dus ik kreeg de tip (van een arts) om het met wasbenzine eraf te halen dat heb ik dus gedaan en dat brande onwijs! Dus ben ik 5 minuten onder een ijskoude douche gaan staan tot eindelijk het brandende gevoel weg was daarna gewoon normaal gedouchd maar nu ben ik een week verder en ak die plekken zitten nog op mijn borst.
    Gaat dat nog weg??? Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.
    Help aub!!!!!

    Groetjes

    #90008 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Gaat niet weer weg, bij mij zitten die plekken er al jaren. 😉

    #90009 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo,

    Waarschijnlijk een allergische reactie.
    Ik herken het en misschien even langs de huisarts voor een receptje tegen de allergie.
    Succes

    Cesarina

    #90010 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi Maxime,

    Ik ben ook erg gevoelig voor de plakkers. Van bepaalde soorten kreeg ik zelfs blaren. Ik vraag daarom altijd om allergie-vrije plakkers. Ik behandel de huid daarna met olie. Maar het is inderdaad hardnekkige lijm aan de plakkers die je er niet zomaar af krijgt.

    Groet,
    Annemarie

    #90011 Reageer
    maxiieemm
    Deelnemer

    Dankjullie wel! Ik ga gelijk een afspraak maken. Wat een hardnekkig spul zeg

    Groetjes

    #90022 Reageer
    animal
    Deelnemer

    In het ziekenhuis gebruikte de verpleegsters ook gewoon wasbenzine of acceton .
    Maar daarna goed wassen met water en zeep.

    #90322 Reageer
    joyceniia
    Deelnemer

    Hoi ook ik ben allergisch voor de plakkers en mijn huis is dan na het dragen van een holterkastje of andree plakkers dan ook helemaal kapot, de laatste keer heb ik allergievrije plakkers gehad maar ook daar ging mijn huid van kapot en nu heb ik kinderplakkers gehad en ik moet zeggen dat dat beter ging. (was een tip van een verpleegkundige). En ik had minder uitslag erna. Dus succes en sterkte.

    #92042 Reageer
    sako1974
    Gast

    Goede tip! Ik heb ook altijd een week tot anderhalve week huiduitslag en jeuk na het gebruik van de ECG-plakkers van de ambulance en het ziekenhuis. Ik wist niet dat er allergievrije plakkers waren, zal ik volgende keer zeker om vragen!

    Groet,

    Saskia

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Reactie #90022 in vraagje over een holter
Je informatie: