default-header

vraag ICD

Home Forums ICD vraag ICD

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79647 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,
    Ik heb een vraag,
    Ik heb sinds 3 feb j.l. een icd, nu heb ik dat als ik buk(in tuin bezig) dat de icd achter mijn bh bandje blijft hangen,en als ik buk dan staat ie over dwars.Bij mij steekt het puntje van de ICD er ook uit alleen mijn velletje zit ervoor.Dus uitkijken dat ie er niet doorheen komt.Dus mijn vraag hebben meer vrouwen dit ik hoor het wel groetjes.

    #87522 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Heb er (nog) geen ervaring mee..heb alleen begrepen dat als je niet genoeg body daar heb…op die plek dat ze dan die ICD onder je spier plaatsen..juist vanwege dit..
    maar bij mij zit er zat body..niet alleen daar..whahhahahha..dus ik krijg hem ook gewoon onder mijn vel..maar dat gaat pas half oktober gebeuren…

    #87524 Reageer
    tjinta
    Deelnemer

    Ja dat is ook zo maar ik heb body genoeg teveel haha net als u behalve daar ik kan mijn icd ook heel goed voelen hij zit net onder mijn velletje erg lastig ik moet maandag 22 naar cardioloog hij heeft het al eerder gezien maar ze proberen een nieuwe operatie zolang mogelijk uit te stellen ivm infectie.

    #87525 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    oh..balen dan joh…maareh..je hoeft geen U te zeggen hoor..anders voel ik mij zo oud..whahhaha..

    ben benieuwd wat ze ervan zeggen dan…moet het zelf ook allemaal afwachten hoe het verloop…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #87524 in vraag ICD
Je informatie: