default-header

Voorstelrondje

Home Forums Even voorstellen Voorstelrondje

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80501 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste mensen,
    Leuk om jullie hier tegen te komen. En al veel interessante verhalen gelezen.
    Ikzelf ben een vrouw van 42 jaar. Paar jaar geleden veel last gekregen van ritmestoornissen na een stressvolle periode. Na een holteronderzoek kwam de diagnose boezemfibrilleren. Oeps…
    Ben altijd erg sportief geweest, maar ik sport momenteel niet meer, helaas.
    Eerst een jaar met medicijnen geprobeerd het ritme onder controle te houden. (Sotalol, Tambocor, Verapamil, bloedverdunners). Maar ik reageerde er niet goed op en kwam ziek thuis te zitten. Vorig jaar besloten om een ablatie te doen via Mini Maze. Ben vorig jaar 3 keer geopereerd , waarvan 1 keer aan mijn hart. Die Mini Maze operatie was behoorlijk heftig en pijnlijk. Iets met een bus die over je heen gedenderd is. En mijn wonden gingen ontsteken, dus veel pijn gehad.
    Het goede nieuws: ik denk dat het boezemfibrilleren er niet meer is.
    Het slechte nieuws: ik heb nu veel meer last van overslagen. Zowel vanuit de boezems als vanuit de kamers.
    Ik moet er maar mee leren leven, en probeer dat ook te doen. Maar dit hele gebeuren heeft me wel gewezen op het feit dat ook ik sterfelijk ben. Dus zoveel mogelijk genieten van het leven en focus op de dingen die wel kunnen.

    Groetjes,
    MayDay

    #92654 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hallo MayDay,
    Welkom op het forum.
    Je hebt volgens mij een positieve instelling en probeert er het beste van te maken.
    Overslagen kunnen knap vervelend zijn maar meestal onschuldig.
    Ik weet niet hoe jij die overslagen ervaart maar ik word er moe van als het uren/dagen achter elkaar aanhoudt. En ik deel jouw uitspraak : zoveel mogelijk genieten als het goed gaat.
    Groetjes, Lotje. 😉

    #92655 Reageer
    MayDay
    Gast

    Hoi Lotje,
    Ik heb ruim een half jaar ziek thuis gezeten. Je moet wel naar de positieve dingen blijven kijken. Want ik ben er niet voor gemaakt om thuis te zitten. Blij zijn met de kleine dingetjes.
    Nu gelukkig weer volledig aan het werk. Maar heb nog veel last van duizeligheid. Zou mooi zijn als duidelijk wordt wat daar de oorzaak van is. Dan kan ik weer echt verder met mijn leven. Met ritmestoornis en al. Die horen nu gewoon bij me.
    Ik ga ook naar mijn voeding kijken. Want veel van die ritmestoornissen worden geprikkeld door bepaalde voedingsmiddelen. Ben met een voedingsadviseur bezig om te bekijken of het helpt. Daarnaast meteen afvallen 🙂

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #92655 in Voorstelrondje
Je informatie: