default-header

Voorstellen en verzoekje voor steun/info behandeling

Home Forums Hartkloppingen Voorstellen en verzoekje voor steun/info behandeling

  • Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Roland.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #81314 Reageer
    donorhart
    Deelnemer

    Hoi Arianne,

    je kunt het ook zo zien.deze cardioloog wil alles uit de kast halen om te zien of je die operatie nodig hebt..want zo kan het ook niet langer toch? mij is het ook overkomen voor mijn eerste hartoperatie.precies hetzelfde.wie weet na al die testen sta je er straks anders voor.ze kunnen veel tegenwoordig.

    Lieve groet,Benjamin

    #81315 Reageer
    deesje19
    Deelnemer

    hey arianne..
    misschien kan ik je helpen door middel van dat je mijn verhaal gaat lezen.
    Ik ben 28 bijna 29 en ben vorig jaar ook geopereerd aan aortaklep.
    mocht je na t lezen van mijn verhaal nog vragen hebben.. mail dan gerust.
    Groetjes desiree

    #81316 Reageer
    manuela379
    Gast

    ik hoop dat je zo snel mogelijk alle uitslagen krijg ❗ ❗
    het wachte is het ergste he 😳

    groetjes manuela

    #78612 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste lezers,

    Allereerst wil ik mij even voorstellen. Ik ben Nien. 33 jaar en moeder van 2 toppertjes; jongen en meisje. Toen ik 24 was werd ik ineens “verrast” met een giga hartslag van ik gok 200 of meer. 3 jaar later is ontdekt dat ik een supraventriculaire tachycardie heb. Goed te behandelen heb ik begrepen maar ik ben bang. Ik heb de risico’s aangehoord van mijn cardioloog in het AMC. En dat inmiddels al zo’n 6 jaar terug. Kort gezegd; ik durf de ablatie niet aan. Chicken, I know….

    Wie kan mijn angst wegnemen? Meer informatie geven, eigen ervaringen? Ik weet dat ik deze behandeling moet ondergaan; ik lag nota bene een maand terug weer op de eerste hulp met een hartslag van 220. Iedere dag voel ik mijn hart gekke sprongen maken, dat is niet tof. Dit jaar wil ik mij echt op de wachtlijst zetten bij het AMC maar ik heb een duwtje nodig….

    Alvast bedankt voor je reactie!
    Lieve groetjes, Nien

    #81677 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Nien,

    Welkom op het forum. Ik heb je een privéberichtje gestuurd.

    Hartegroet,
    Annemarie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #81315 in Voorstellen en verzoekje voor steun/info behandeling
Je informatie: