default-header

Voorstellen

Home Forums Even voorstellen Voorstellen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79403 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik wil me even voorstellen, ben Robg heb in 2002 een zware hartaanval gehad, maar ben het gelukkig voor 100% te boven gekomen.
    Doordat ik het rustig aan moest gaan doen, ben ik gaan forummen wat ik een leuk tijd verdrijf vind.

    Ca 2 jaar geleden ben ik met een vriend een eigen forum gestart waar veel mogelijkheden zijn, maar we zoeken nog naar gezellige mensen die daar een steentje willen bijdragen door leuke topics, of gewoon gezellig mee willen kletsen.

    Er is een algemeen forum, een culinaire hoek er zijn recepten en recensies van restaurant bezoeken er zijn een groot aantal spelletjes er zijn boek recensies en last but not least we hebben een hoekje waar mensen met elkaar boeken kunnen ruilen zonder kosten alleen de porto kosten.

    Het forum kan je vinden onder http://www.foodpromotion.nl/forum.

    Ik hoop dat een aantal van jullie er eens komen kijken en er ook plezier aan zullen beleven.
    Groet Robg.

    #86233 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Hoi Robg,

    Heb even op de site gekeken en het water loopt mij in de mond bij het zien van de recepten.
    Ook bij het ruilen van boeken heb ik al 2 boeken van Tess Gerritsen gezien die nog ontbreken in mijn boekenkast.
    Ga zeker nog verder kijken op de site.

    groeten,

    Anna Ellis

    #86234 Reageer
    Robg
    Deelnemer

    Leuk Anna registreer je en je kan van alles gebruik maken en we hebben dringend leuke mensen nodig die gezellig mee kletsen.
    Hoop dan ook spoedig je te zien.
    Groet Robg

    #86235 Reageer
    Robg
    Deelnemer

    Overigens er zit een foutje in mijn eerste posting, het is http://www.Foodpromotion.be en dan naar forum.
    Als gezegd hoop jullie daar wat afleiding te geven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #86233 in Voorstellen
Je informatie: