default-header

Voorstellen

Home Forums Even voorstellen Voorstellen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79200 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal,

    Ik ben thinkle ben 46 jaar jong B) , ik ben herstellende van een openhartoperatie met 5 omleidingen die drie weken geleden heeft plaats gevonden.

    #85367 Reageer
    Hetty de G
    Deelnemer

    Hoi Thinkle en anderen,

    Ook ik ben nieuw hier. Ik ben een vrouw van 45, en ben hier terecht gekomen omdat ik na een accute hartstilstand eind november ICD-drager ben geworden.
    Mijn hartstilstand is als een donderslag bij heldere hemel gekomen, naar het lijkt veroorzaakt door een litteken van een hartinfarct dat ik ooit onopgemerkt heb doorgemaakt. Het gaat heel goed allemaal, dankzij het doortastende optreden van mijn man, een buurvrouw, het ambulance personeel en uiteraard al die kanjers van mensen in de zorg die me hebben behandeld en verpleegd. Ik ben inmiddels volop bezig een hartrevalidatie programma te volgen. Wat met het meest moeite kost is te beseffen dat dit echt over mij gaat, dat het echt mij is overkomen. Ik heb helemaal niets meegekregen van het gebeurde en het voelt vaak alsof het over iemand anders gaat. Ik ben heel benieuwd of meer mensen die ervaring hebben en hoop hier in het algemeen het een en ander te kunnen delen. Let op, hoewel forumcode en smiley knoppen niet worden weergegeven, kunnen ze nog wel gebruikt worden
    Kleintje

    Fresh Boarder

    Berichten: 2

    #85368 Reageer
    Hetty de G
    Deelnemer

    Lol, hoe dat laatste stukje hier nou ineens komt te staan is me een raadsel, hahahahaha

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #85367 in Voorstellen
Je informatie: